תיעוד דרמטי

המחבל גונב רכב, גורם לתאונה בה נהרג יהודי ונמלט | צפו

המחבל בזירה השנייה בפיגוע היום באריאל, דוקר ישראליים בתחנת דלק ואז פותח במנוסה, גורם לתאונה קשה בכביש 5 ואז הוא מנסה להימלט | צפו בתיעוד דרמטי (חדשות)

(צילום: 27 א)

פיגוע קשה הבוקר (שלישי) באריאל: שישה ישראליים נפצעו בדרגות שונות, שלושה שהיו פצועים באורח אנוש, נפטרו כעבור דקות. המחבל חוסל בירי.

מדובר בפיגוע משולב בשתי זירות, הזירה השנייה התרחשה בתחנת דלק טן באריאל, כאשר מחבל דקר ישראליים ונמלט.

המחבל גנב רכב ונמלט תוך נסיעה נגד כיוון התנועה וגרם לתאונה חזיתית קשה עם מספר כלי רכב, יהודי אחד נפצע באורח אנוש ופונה לבית החולים.

בתיעוד הדרמטי נראה המחבל מנסה להימלט לאחר התאונה - עד שירו בו.

דניאל כהן חובש איחוד הצלה מסר: "בתחילה נמסר לנו על פיגוע דקירה בשער הכניסה (ש.ג) לאיזור התעשייה באריאל. שם הענקתי סיוע לנפגע קל עד בינוני. תוך כדי הטיפול נמסר לנו מעוברי אורח כי המחבל המשיך לכיוון תחנת הדלק ויש שם עוד נפגעים. בדרך לשם נתקלנו בגבר מוטל ללא רוח חיים (בציר הגישה לאזור התעשייה) והמשכתי לתחנת הדלק שם אמרו לנו כי יש עוד שני פצועים מדקירה. ביצענו החייאה על שניהם בסיוע צוות ניידות טיפול נמרץ של צה"ל ומד"א שפינו לאחר מכן את שני הפצועים באורח אנוש. בזמן ההחייאה נמסר לנו כי המחבל נמלט עם רכב לכביש 5 שם אירעה תאונה קשה עם מספר כלי רכב וישנם בזירה מספר פצועים. חובשים נוספים יצאו לשם לסייע".

בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר