"אין לי מה להסתיר"

החליט לחשוף את שמו: זה ראש העיר שנעצר ונחקר היום

ראש עיריית רמת גן הוא החשוד שהשתמט מתשלום מיסים במאות אלפי שקלים ונחקר על כך. שמו נאסר בפרסום, אולם הערב ויתר עליו (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
(צילום: משה שי, פלאש 90)

כרמל שאמה הכהן, ראש עיריית רמת גן, הוא ראש העיר שנעצר היום (שני) בחשד לעבירות מס. שמו נאסר בפרסום אולם הערב החליט שאמה הכהן לוותר את הצו, לחשוף את שמו ולגולל את אשר לדבריו אירע בחקירה ובסיפור שעליו נחקר.

"מוותר על איסור הפרסום ואם היה מותר לי הייתי משתף במלוא פרטי חקירתי היום ברשות המיסים. מדובר בי ואין לי מה להסתיר", כתב שאמה הכהן. הוא הוסיף: "חשוב לי מאוד להדגיש שלא נשאלתי ולו שאלה אחת על עיריית ר"ג או על תפקידי הציבוריים הקודמים".

לדבריו, החקירה נוגעת לענייניו הפרטיים על דיווחי חברה שהקים לפני 24 שנים ושכבר לפני 13 שנים התפטר מניהולה בהתאם לחובה המוטלת על כל חבר כנסת.

ראש עיריית רמת גן הוסיף: "נשאלתי על הכנסות מדירות פרטיות שבבעלותי ובבעלות משפחתי. שיתפתי פעולה באופן מלא בחקירה ומטבע הדברים לא אוכל לפרט יותר בנושא בשלב זה".

הוא סיים: "לכל הדואגים והמחזקים תודה רבה ואני מאמין שגם כאן האמת תנצח. גם ביום לא נעים זה אני ממשיך להאמין ברשויות החוק ושלאחר בחינת הדברים הן תגענה, למסקנה כי דין התיק להיסגר. כבר מחר בבוקר חוזר לעבוד מסביב לשעון עבורכם".

כפי שדווח מוקדם יותר היום בכיכר השבת, במהלך היום הגיעו חוקרי מס הכנסה לביתו של שאמה הכהן ועצרו אותו בחשד לעבירות מס בתחום הנדל"ן. החקירה מתנהלת על ידי היחידה החוקרת ברשות המסים בתל אביב.

מדוברות רשות המסים נמסר כי "בהמשך לפניות כתבים אנו מאשרים כי משעות הבוקר נחקר ברשות המסים ראש עיר מאזור במרכז בחשד לביצוע עבירות מס". שמו של ראש העיר, כאמור, היה אסור בפרסום עד ששאמה הכהן ויתר עליו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר