בעקבות הביקורת

נמאס לה: ליאת בן ארי רוצה לפרוש מתביעת נתניהו

המשנה לפרקליט המדינה, ליאת בן ארי, מבקשת כבר תקופה ארוכה לפרוש מתפקידה בשל תיקי נתניהו עליהם היא מופקדת כתובעת הראשית ובשלם היא ובני משפחתה מותקפים (בארץ)

(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

המשנה לפרקליט המדינה, ליאת בן ארי, מבקשת כבר תקופה ארוכה לפרוש מתפקידה בשל תיקי נתניהו עליהם היא מופקדת כתובעת הראשית ובשלם היא ובני משפחתה מותקפים על ידי תומכי נתניהו, כך על פי הדיווח של אבישי גרינצווייג ב'גלובס'.

על פי הדיווח, בן ארי מאסה במתקפות האישיות נגדה ברשתות החברתיות וטענה כי יורדים גם לחיי בנה הקטן לצד הפגנות של תומכי נתניהו ליד ביתה.

בן ארי קיבלה את גיבוי משרד המשפטים, שאף הוציא צו למניעת הטרדה כנגד אחת מהמפגינות נגדה והמשרד אף הוציא דרך הדוברות הודעות שנועדו לנקות את הטענות נגד בנה כי התקיף שוטר.

בן ארי הייתה זו שהתייצבה בבית המשפט כתובעת הראשית בתיקי נתניהו ולא פרקליט המדינה עמית איסמן שהעדיף ככל הנראה שלא לגעת בתיק הלוהט.

במשרד המשפטים חוששים כי במידה ובן ארי תפרוש מתפקידה יהיה לך אפקט על תובעים שיפחדו לקחת תיקים מסוג זה. לטענת מבקריה, היא בכל מקרה לא נוכחת בדיונים אלא רק מגיעה לכמה דקות ויוצאת כשאת העבודה עושים שורת תובעים אחרים וממילא אין משמעות לסיום תפקידה.

מדוברות משרד המשפטים נמסר מטעמה של ליאת בן ארי: "ליאת בן ארי היא המשנה לפרקליט המדינה לאכיפה כלכלית מזה כ־3 שנים, לאחר שכיהנה כפרקליטת מחוז למעלה משבע שנים, ועומדת בראש צוות תיקי האלפים. אכן, לאחרונה הביעה בפני גורמים מחשבות על תחושת מיצוי מסיבות שונות, ולאחר 25 שנות עבודה בפרקליטות, אולם היא נשארת בתפקידה, בין היתר לאור תחושת מחויבות עמוקה כלפי הצוות בראשותו היא עומדת".

תגובת היועמ"שית ופרקליט המדינה: "היועצת המשפטית לממשלה ופרקליט המדינה דוחים בתוקף את המתקפות האישיות נגד המשנה לפרקליט המדינה, ליאת בן-ארי, ונגד הפרקליטים החברים בצוותה, משרתי ציבור מסורים.

"עו״ד בן-ארי היא פרקליטה מעולה, אשר עושה את עבודתה ביושרה ובמקצועיות, בעלת עמוד שידרה איתן, וזוכה לאמון והערכה של היועצת המשפטית לממשלה ופרקליט המדינה.

"השבוע הוגשה בקשה למניעת הטרדה מאיימת נגד בן משפחתה של בן ארי. כמו כן נפתחו לאחרונה חקירות פליליות נגד אלה המטרידים עדים ומבקשים להשפיע על ברור האמת."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר