המאמץ למען תחבורה שיתופית

פלוס? ממחר: נתיב בכביש 1 יהיה לתחב"צ או שלושה נוסעים

החל ממחר, יושק 'נתיב פלוס' גם בכביש ירושלים תל אביב שיסייע לנוסעי תחבורה ציבורית ולמכוניות פרטיות עם 3 נוסעים לפחות | ישלמו את המחיר: המכוניות הפרטיות (בארץ)

(צילום: משה שי פלאש 90)

החל ממחר (שישי) יושק 'נתיב פלוס' גם בכביש ירושלים תל אביב, במסגרתו ייסגר נתיב שלם שיקודש לתחבורה ציבורית או תחבורה פרטית עם שלושה נוסעים לכל הפחות.

מי שצפויים לשלם את המחיר הם אלו שנוסעים במכונית לבדם או אלו שנוסעים במכונית יחד עם אדם נוסף, כשכאמור, אם במכונית יש לכל הפחות שלושה נוסעים, ניתן יההי לעלות על הנתיב.

הנתיב הצהוב יחך מאיזור מנהרת דניאל ועד למנהרת הראל. יחד עם זאת, הנתיב פועל בימים א-ה בין השעות 6:30 ועד 9:30 בבוקר, וב-12:00-17:00 בימי שישי. בשאר השעות הנתיב יהיה פתוח לכולם.

"הכוונה טובה, אך כמוני יש עוד אנשים שמגיעים ממקומות שאין תחבורה ציבורית מסודרת וזמינה לירושלים ולכן אני נאלץ לנסוע כל יום עם רכב פרטי. ירושלים היא עיר שגם ככה עמוסה כשנכנסים אליה, אבל לפחות כביש 1 היה פנוי בשעות מסוימות. עכשיו המצב ישתנה ויעיק על הנוסעים בשעות הבוקר". אמר נוסע בריאיון ל-N12.

נוסע אחר הלין: "ללא מספיק לצבוע נתיב בצבע צהוב ולקוות שהוא זה שיעודד את הציבור לנסוע באוטובוס או ברכבים משותפים בשבועיים האחרונים, שהכביש היה כבר צבוע וחלק מהנוסעים חשבו שהנתיב כבר פעיל נתקענו בפקקים מטורפים בדרך לעבודה וזה חזה לנו מה הולך להיות לנו עם פתיחת הנתיב באופן רשמי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר