שת"פ חשוב

סגל הפיקוד הבכיר של משטרת ב"ב בסיור בזק"א ת"א – "שיתוף הפעולה ההדוק יימשך"

רב המחוז רפ"ק הרב אליהו קב הרחיב בפני המשתתפים אודות הסיוע הרב שרבנות משטרה מקבלת מזק"א ת"א באירועי אסון • מפקד תחנת בני ברק סנ"צ רותם "איני רואה אפשרות של טיפול באירוע ללא זק"א ת"א" (חרדים)

סיור סגל הפיקוד של משטרת ב"ב בזק"א ת"א (צילום: באדיבות המצלם)

זק"א תל אביב ממשיך לקיים את שיתוף הפעולה ההדוק עם משטרת ישראל. השבוע השתתפו אנשי הפיקוד הבכיר של תחנת משטרת בני ברק בביקור עבודה בבסיס זק"א תל אביב שבבני ברק.

במפגש העבודה התועלתי השתתפו מנהל התחנה סנ"צ רותם וסקר, קצין אח"מ רפ"ק גל חומרי, קצין אג"מ רפ"ק מארק צפניה, קמ"ן ב"ב פקד אמיל בריילובסקי, מפקד שיטור ר"ג אבי הבא, מפקד נקודת הבורסה רפ"ק יצחק בורוכוב וקצין נוער פקד נדב שכטר.

בפני הפיקוד הוצגה פעילות הארגון על ידי מפקד זק"א ת"א סנ"צ מ' חיים נוגלבלט ומנכ"ל זק"א הרב צבי חסיד שקיבלו את האורחים לצד קמב"ץ הארגון יחיאל גולדמן, מפקד יחידת הג'יפים של זק"א ת"א גולן חבני, מפקד הבסיס ב"ב יעקב שילר וראשי צוותים.

כידוע, פועל ארגון זק"א ת"א כחצי יובל למען השמירה על כבוד המת. אם זה בהגעה לאירועי מוות בלי טבעי או אסונות, תאונות דרכים וכדומה, או כל מקרה המצריך פעילות חסד של אמת בשמירה על כבוד המת.

מלבד זאת מפעיל הארגון את יחידת הצוללנים בה חברים עשרות מתנדבים צוללים ברמה גבוהה הערוכים מוכנים בכל עת להושיט עזרה במקרים של טביעה והצלת חיים במים.

כן פועל בארגון גמ"ח אחים לצרה המשאיל ציוד לאבלים על מנת שיוכלו לשבת שבעה ללא הדאגות הלוגיסטיות שיעיבו על התקופה הקשה ממילא.

הארגון פועל בשיתוף פעולה מלא עם הרשויות ומשטרת ישראל, וזוכה להערכה רבה, הודות לפעילות הנעשית מתוך שליחות.

רב המחוז רפ"ק הרב אליהו קב הרחיב בפני המשתתפים אודות הסיוע הרב שרבנות משטרה מקבלת מזק"א ת"א באירועי אסון.

מפקד תחנת בני ברק סנ"צ רותם וסקר ציין אף את שיתוף הפעולה ההדוק וסיכם בדברי הערכה והוקרה על הפעילות במגוון תחומים וציין "איני רואה אפשרות של טיפול באירוע ללא זק"א ת"א" וכי שיתוף הפעולה יימשך כתמיד.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר