"חוזר למערכת הציבורית"

בדרך למשרד הבריאות: משה בר סימן טוב עוזב את 'כלל ביטוח'

עשרה חודשים לאחר שהצטרף ל'כלל ביטוח', משה בר סימן טוב הודיע על עזיבתו את התפקיד; היעד המסתמן: לחזור לתפקיד מנכ"ל משרד הבריאות - תחת אריה דרעי (חדשות)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
בר סימן טוב ביציאה מפגישת המו"מ, לפני כשבועיים (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

פרסום ראשון: עשרה חודשים לאחר שהצטרף ל'כלל ביטוח' כמנהל חטיבת הבריאות ומשנה למנכ"ל החברה יורם נוה, משה בר סימן טוב הודיע על עזיבתו את התפקיד.

כעת, לפי הדיווחים, משה בר סימן טוב, שמתעתד לחזור לחיים הציבוריים - צפוי לשוב לתפקיד מנכ"ל משרד הבריאות, אותו ביצע בעבר תחת יעקב ליצמן, כאשר הפעם הוא ימונה לתפקיד על-ידי אריה דרעי.

בהודעה ששיגר יורם נוה לעובדים ב'כלל ביטוח', הוא הודיע על עזיבתו של בר סימן טוב, וכתב: "אני מבקש לעדכנכם, כי משה בר סימן טוב, משנה למנכ"ל ומנהל חטיבת הבריאות, הודיע לי כי הוא מבקש לסיים את תפקידו ולחזור למערכת הציבורית".

נוה הוסיף וכתב כי "בשנה האחרונה, כיהן בר סימן טוב כמנהל חטיבת הבריאות של כלל ביטוח ופיננסים, ובתקופה זו הוביל שיתופי פעולה אסטרטגיים והשקיע בפיתוח והשקה של מוצרים ושירותים ייחודיים בתחום הבריאות, לטובת הלקוחות והסוכנים".

"אני מבקש להודות למשה בר סימן טוב על תרומתו להצלחת החברה בתקופה זו", חתם נוה, "ובטוח כי ימשיך לעשות חייל ולהטביע את חותמו במערכת הציבורית".

כזכור, לפני כשבועיים, משה בר סימן טוב השתתף בפגישת המשא ומתן שנערכה בין ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו לבין שר הבריאות המיועד אריה דרעי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר