תיעוד מדליק

חנוכיות ענק בכל פינה: כך נערכים שלוחי חב"ד לחנוכה

רגע לחנוכה ולמעלה מאלף שלוחי חב"ד בישראל נערכים להביא אור להמונים: חנוכיות ענק מוצבות בכל פינה, ובהם ייערכו הדלקות ציבוריות מידי יום • 'פרסומי ניסא' תשפ"ג - צפו בתיעוד (בארץ)

שלמה מן | כיכר השבת |
(צילום: צעירי חב"ד)

היערכות שיא בקרב שלוחי חב"ד בישראל לקראת צאתו לדרך של 'מבצע חנוכה'. במסגרת המבצע שייסד הרבי מליובאוויטש, מביאים שלוחי חב"ד, מידי שנה, את אור החנוכה למאות אלפים, באמצעות הדלקות ציבוריות ופרסום הנס להמונים.

ההדלקות ייערכו במרכזי הערים, במרכזים מסחריים, במפעלים, בבתי רפואה, בבתי אבות, בבסיסי צבא, בקהילות מגוונות, במשפחות נפגעי טרור, בקרב קשישים בודדים, ובעוד אינספור מקומות מגוונים. במהלך אותן הדלקות יעניקו שלוחי חב"ד סופגניות טריות וחומרי הסברה חסידיים ומרהיבי עין על מהותם של ימי החנוכה.

מידי שנה בשנה, המבצע הולך וגדל על ידי צעירי חב"ד, באמצעות תוספת אור, הבאה לידי ביטוי בפרויקטים מאירים חדשים, שמרחיבים את המבצע הקדוש ומביאים את אור החנוכה להמונים רבים.

בבניינים, בבסיסים ובכל מקום

אחד הפרויקטים החדשים, הוא 'חנוכה ביחד', במסגרתו מקיימים שלוחי חב"ד הדלקות ציבוריות בבניינים רבי קומות ברחבי הארץ, בהשתתפות תושבי הבניין וילדיהם. שלוחים רבים דיווחים בשנים האחרונות כי אלפים רבים, מהציבור הרחב, השתתפו מידי יום בהדלקות וזכו לטעום מאור החנוכה ולשמוע דברי תורה וחסידות על האור המופלא של ימי החנוכה.

פרויקט הבניינים דורש לוגיסטיקה רבה ולצורך קם הוקם מיזם 'שגרירים' - אליו גוייסו מאות מקורבי בתי חב"ד מכלל הציבורים, המקיימים את הפעילות, באמצעות תיק פעילות מיוחד שהם מקבלים מבעוד מועד. גיוס ה'שגרירים' הזניק את הפעילות לשיאים חדשים. "באמצעות צוות 'שגרירים', הגענו לכרבע מהבניינים בחריש. זה עשה רעש גדול בעיר", סיפר השליח הרב דוד כהן מחריש.

חנוכיה מוכנה בירושלים
חנוכיה מוכנה בירושלים

פרויקט מיוחד נוסף, הוא הבאת אור החנוכה לילדי ישראל, באמצעות תכנית עשירת תוכן, המנגישה את סיפור החנוכה ואת המסרים החינוכיים שלה, בהפקות מרגשות ומושקעות.

יחס מיוחד יהיה, במסגרת מבצע קדוש זה, לאנשי כוחות הביטחון. הרבי הורה לקהל החסידים לצאת לבסיסי כוחות הביטחון ולהביא את אור החנוכה לכל אחד ואחד, גם בבסיסים מרוחקים אי-שם.

"צריך לוודא שבכל מוצב תהיה חנוכייה ויסדרו גם שבכל יום ידליק חייל אחר, וכך יזכו שמונה יהודים בהדלקת נר חנוכה", אמר הרבי זי"ע באחת משיחות הקודש. במהלך ימי החנוכה, צפויים אלפי החסידים והשלוחים לקיים הדלקות בבסיסים רבים ולהביא את אור החנוכה לאנשי כוחות הביטחון.

"בשנת 'הקהל' מבצע חנוכה השנתי יקבל תוספת אור משמעותית על ידי צבא השלוחים של הרבי", אומר יו"ר צעירי חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב, "המשימה שעומדת לעיניי כולנו - שלא יהיה יהודי אחד שאור החנוכה לא יגיע אליו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר