אחרי העדות המפתיעה

העדה במשפט נתניהו: "מוצאת את עצמי תחת הכפשות"

לאחר שהתביעה ניסתה להכריז עליה כעל 'עדה עוינת', מספרת היום ראש מועצת הכבלים והלוין לשעבר בפתח עדותה כי מאז עדותה האחרונה בתיק היא סופגת הכפשות (חדשות, בארץ)

איצלה כץ | כיכר השבת |
מנסים להכפיש אותי. יפעת בן חי שגב במשפט נתניהו (צילום: יונתן זינדל/ פלאש 90)

הבוקר (שני) העידה ראש מועצת הכבלים והלווין לשעבר יפעת בן חי שגב בתיקי נתניהו. בפתח עדותה סיפרה בן חי שגב כי מאז עדותה האחרונה בשבוע שעבר היא עוברת מסע הכפשות אשר לטענתה נועדו למנוע ממנה מלספר את האמת. "מאז עדותי שמנתה יומיים, אני מוצאת עצמי תחת הכפשות ותחת הדלפות חסרות שחר" קבלה יפעת בן חי שגב.

לפי הדיווח בחדשות N12, שגב סיפרה כי ההכפשות נגדה פורסמו "בכלי תקשורת מרכזיים" וברשתות החברתיות. בן חי שגב ציינה כי על אף ההכפשות היא נחושה בדעתה לספר את כל האמת בלבד.

כזכור, בשבוע שעבר עוררה עדותה של ראש מועצת הכבלים והלווין לשעבר סערה כאשר טענה כי החקירה בתיק 'בזק וואלה' - המכונה תיק 4,000 היתה רשלנית, מגמתית וחובבנית. בן חי שגב טענה אף כי "הייתה אז מדיניות רגולטורית שלפיה אין לתת 'הטבות' לבזק בגלל הוויכוחים ועניינים משפטיים בין משרד התקשורת לבזק. לכן אמרתי, בהרבה מאוד מובנים הייתה פה הפרה של החוק. כי החוק עומד על כך שמשרד התקשורת יעמיד את האמצעים הנדרשים לפעילותה של המועצה".

טענתה זו שומטת את הקרקע מהאישום המרכזי כלפי ראש הממשלה דאז בנימין נתניהו שמואשם ע"י התביעה בקידום הטבות רגולטוריות לחברת בזק. בעקבות עדותה המפתיעה, ביקשה התביעה להכריז על יפעת בן חי שגב כעל 'עדה עוינת' אולם בית המשפט דחה את בקשת התביעה.

הבוקר, נחקרה עדת התביעה ע"י נבות בן צור - סנגורו של נתניהו. בן צור שאל את יפעת בן חי שגב מדוע היא ביקשה במהלך חקירתה במשטרה לראות את יומני הפגישות. בן חי שגב השיבה כי במהלך חקירתה בידי המשטרה הם התמקדו בעיקר בתאריכי הפגישות ופחות בתכנים והיות ומדובר היה בטווחי זמן רחוקים מעט, לא היה באפשרותה לזכור בעל פה את לוחות הזמנים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר