המכולה עם האייפונים נגררה

אחרי הביזה באשקלון • צפו בתלמידים מנקים את החוף

עשרות תיעודים חרכו אתמול את הרשתות החברתיות מהביזה שנערכה אתמול באשקלון - למכולות שנפלו לים, היום, הגיעו תלמידי בית ספר מקומי כדי לנקות | המכולה שנפלה לים והכילה מכשירי סלולר נגררה למקום סודי (חדשות)

איצלה כץ | כיכר השבת |
ניקיון החוף (צילום: יובל דגן ושוהם שני לרנר, החברה להגנת הטבע)

המוני בני אדם נהרו אתמול (שלישי) לעבר החוף הצפוני של אשקלון. הסיבה: אלפי מוצרים נפלטים אל החוף מהים. כל התופס - זוכה. היום, הגיעו תלמידים לנקות את החוף.

הסיפור הבלתי שגרתי בעליל החל לפני מספר ימים, לאחר ש-3 מכולות ענק, שעשו את דרכן על אניית משא לעבר חופי ישראל, נשמטו ונפלו לים.

אתמול החלו להיפלט אלפי מוצרים מכל הסוגים בחופי אשקלון - ממוצרי תינוקות ועד מטבחים שלמים. מוצצים, בובות, בקבוקים, חלקי חילוף למטבחים, חלקי שיש, משחקים לילדים, משחקי קופסה, מתלים מנירוסטה ואף קרמיקות באיכות טובה. השמועה פשטה לה כנפיים ועד מהרה החלו אלפי אנשים לאסוף מכל הבא ליד.

חלק מהשלל והמוצרים הרבים (צילום: לפי סעיף 27א )

היום כאמור, צוות מטעם בית ספר שדה שקמים, של החברה להגנת הטבע, הגיע לחוף דלילה, באשקלון, על מנת לעזור בפינוי המוצרים שמילאו את החוף, בעקבות הסערה שהייתה בים והמכולות עם הציוד, שנסחפו לחופים, מאוניה.

לדברי מירית מלל - קשלס, מנהלת בית ספר שדה שקמים, "הסיוע של הצוות יימשך גם מחר, בחמישי, החל משעות הבוקר".

מכולה נוספת שנפלה לים והכילה ככל הנראה מכשירים סלולריים, הייתה אמורה להגיע לחופי אשקלון, אך השיטור היומי, הצליח למנוע את הביזה וגרר את המכולה למיקום סודי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר