יו"ר ועדת הבריאות • לקראת רפורמה?

סגן יו"ר הכנסת: "מתנדבי איחוד הצלה יקבלו את כל המידע להצלת חיים"

השבוע התקיים ערב הוקרה והצדעה למתנדבי איחוד הצלה • ראש הדוברים היה יו״ר ועדת הבריאות החדש, חה״כ הרב אוריאל בוסו שרמז על רפורמה חדשה בכל הקשור להזנקת חובשי איחוד הצלה (חדשות)

אסף מגידו | כיכר השבת |
יו"ר ועדת הבריאות של הכנסת וסגן יו"ר הכנסת חבר הכנסת הרב אוריאל בוסו (צילום: יחיאל גורפיין)

ביום ראשון האחרון, התקיים ערב הוקרה והצדעה לראשי הסניפים של איחוד הצלה וסגניהם. הערב המיוחד והמושקע התקיים בגן האירועים ג׳ויה מיה בנחשונים.

כיבדו בנוכחותם באירוע, יו"ר ועדת הבריאות של הכנסת וסגן יו"ר הכנסת חבר הכנסת הרב אוריאל בוסו, חבר הכנסת הרב ינון אזולאי, נשיא ומייסד איחוד הצלה אלי ביר, מנכ״ל הארגון אלי פולק, סמנכ״ל מתנדבים ותפעול לייזר היימן אשר גם יזם והפיק את האירוע המיוחד, סמנכ״ל מבצעים דובי מייזל וסמנכ״ל תכנון ואסטרטגיה משה לוי.

יו״ר ועדת הבריאות חה״כ הרב אוריאל בוסו אמר בנאומו: ״הגעתי לכאן בשליחותו של שר הפנים והבריאות הרב אריה דרעי, שביקש שאייצג אותו באופן אישי באירוע החשוב הזה. אני אומר זאת באופן חד משמעי, לכל מתנדב איחוד הצלה יהיה את כל המידע כדי שיוכל להציל חיים, זו משימה לאומית ושר הבריאות רואה את זה עין בעין. אני כיו"ר ועדת הבריאות אדאג לכך שהמידע והזכויות יגיעו לכלל המתנדבים.״

חה״כ הרב ינון אזולאי אני רוצה לפתוח בתודה רבה לידידיי אלי ביר ואלי פולק על כל המעל חיים האדיר הזה שאתם מקיימים, ראשי סניפים יקרים אנחנו נמצאים פה בשבת אחים גם יחד זה ערב הצדעה לכם, אני יודע מה קורה בבית איך הילדים מוותרים עליכם, אני יודע איך זה לעזוב את שולחן שבת כי יש הצלת חיים ועל זה מגיע לכם יישר כח עצום, זה לא מובן מאליו אני נמצא פה כחבר כנסת אבל אני גם חבר במשפחת איחוד הצלה כמתנדב ועל זה הגאווה שלי. זה הזמן שלנו להוקיר לכם תודה ואנחנו נהיה שליחי ציבור אמיתים עבורכם כי לכולנו יש רצון אחד, להציל חיי אדם.

מהיום יתווספו לצמד המילים איחוד הצלה המילים: "ארגון המתנדבים הלאומי"!!! - אלי פולק מפתיע את הנוכחים

מנכ"ל הארגון אלי פולק הפתיע את הקהל באולם כשעלה לבמה וברגע דרמטי בישר לנוכחים כי החל מהיום יתווספו לצמד המילים איחוד הצלה המילים: "ארגון המתנדבים הלאומי"!!!. לדבריו: "המשפט החדש נועד להביא לתודעת הציבור הרחב את עוצמת רשת המתנדבים שמהווה ארגון איחוד הצלה, את כוחה של הנתינה להצלת חיים, אנו מעוניינים לעזור לאנשים נוספים להכיר את פעילותנו, להתחבר, להצטרף, להתנדב ולחזק את הרשת המדהימה הזו, כדי שתגדל, תתחזק ותמשיך להציל חיי אדם."

סמנכ״ל מתנדבים ותפעול לייזר היימן אמר בנאומו באירוע, ״מיום הקמת הארגון יצאנו למעל מחמישה מיליון קריאות, כאשר בשנת 2022 לבדה יצאנו למעל 700 אלף קריאות חירום רפואיות בישראל עם ממוצע של 2000 קריאות ביממה. מדהים כמה הצלת חיים יש בזכותכם בשנת שחלפה וכמה הצלת חיים יש היום / עכשיו! בשעות אלו ברחבי הארץ, וכל הפעילות הזו בזכותכם ובזכות בני /בנות הזוג, כפי שאמר רבי עקיבא על אשתו מול תלמידיו בשעה שחזר לביתו לאחר עשרים וארבע שנים, "שלי ושלכם, שלה היא", לכן אנו עורכים את ערב הצדעה זה לכבודכם ולכבוד בני /בנות הזוג, שמוסרים את נפשם ומעניקים מזמנם ובכך חולקים איתכם את הזכויות האדירות. ובלעדיהם לא היינו יכולים לקיים את מפעל החיים הענק הזה.״

בחלק המוזיקלי של הערב נהנו המשתתפים ממופע להקה מלא של שולי רנד שאירח את יונתן רזאל.

בחלק המוזיקלי של הערב נהנו המשתתפים ממופע להקה מלא של שולי רנד שאירח את יונתן רזאל

רגע שיא מרגש נרשם כאשר רזאל שיתף את הנס הפרטי שלו כשבתו נפלה מגובה ומתנדבי איחוד הצלה היו אלו שהצילו את חייה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר