מתנערים מהיו"ר היוצא

סגן לשכת עוה"ד ללוין: עורכי הדין בעד הרפורמות

סגן לשכת עורכי הדין נועם לאור פנה במכתב חריג לשר המשפטים יריב לוין כשהוא למעשה עוקף את ראש הלשכה. עו"ד לאור טען במכתב כי עמדת לשכת עורכי הדין בעד הרפורמה ו"יפה שעה אחת קודם" (בארץ)

השר יריב לוין (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

סגן לשכת עורכי הדין נועם לאור פנה במכתב חריג לשר המשפטים יריב לוין כשהוא למעשה עוקף את ראש הלשכה. עו"ד לאור טען במכתב כי עמדת לשכת עורכי הדין בעד הרפורמה ו"יפה שעה אחת קודם".

לאור בירך את לוין לרגל מינויו לתפקיד שר המשפטים וכתב, "אין לי ספק כי מינוייך לתפקיד הנ"ל וכוונתך לבצע רפורמות במערכת המשפט הן לא רק צורך הכרחי אלא הן גם משקפות היטב את רצון הבוחר אשר לאחר מספר מערכות בחירות הכריע באופן ברור ומובהק על רצונו לשינויים, ובין היתר, גם שינויים בכל הנוגע למערכת המשפט. ודוק, ענין הרפורמות המשפטיות המתבקשות היה בזמן הבחירות כל העת על המדוכה".

בשלב זה הוא הבהיר, "חשוב לי לציין בפנייך שעמדתו של ראש לשכת עורכי הדין היוצא, כפי המובאת בימים האחרונים באמצעי התקשורת השונים, הינה דעתו הפרטית בלבד. עורכי הדין ולשכת עורכי הדין אינם שבעי רצון, לשון המעטה, מהאופן שבו בחר עו"ד חימי לנהוג. אמירותיו ואופן הילוכו אינם משקפים כלל וכלל את עמדת לשכת עורכי הדין, שכן דעתם של חלק גדול מחברי המועצה הארצית בלשכה אינה נוחה מאמירותיו. הדברים נכונים הן בקשר לתוכנם של הדברים והן בקשר לסגנונם", כתב לאור.

"בימים אלה אני מוצא לנכון לפנות אלייך ולחוק את ידייך. הרפורמות המשפטיות נדרשות וטוב שיעשו ויפה שעה אחת קודם", הבהיר לאור את עמדתו והוסיף כי "לשכת עורכי הדין תשמח לקיים שיח פורה עימך ואף להביע את עמדתה בקשר לאופן שיש לבצע את הרפורמות. אין לי ספק שאתה תמצא בחתום מטה ובחברים נוספים בלשכת עורכי הדין שותפים לדרך".

1. ברכות חמות לרגל מינוייך לתפקיד שר המשפטים.

2 אין לי ספק כי מינוייך לתפקיד הנייל וכוונתך לבצע רפורמות במערכת המשפט הן לא רק צורך הכרחי אלא הן גם משקפות היטב את רצון הבוחר אשר לאחר מספר מערכות בחירות הכריע באופן ברור ומובהק על רצונו לשינויים, ובין היתר, גם שינויים בכל הנוגע למערכת המשפט. ודוק, עניוו הרפורמות המשפטיות המתבקשות היה בזמן הבחירות כל העת על המדוכה.

3. חשוב לי לציין בפנייך שעמדתו של ראש לשכת עורכי הדין היוצא, כפי המובאת בימים האחרונים באמצעי התקשורת השוניס, הינה דעתו הפרטית בלבד. עורכי הדין ולשכת עורכי הדין אינס שבע רצון, לשון המעטה, מהאופן שבו בחר עוייד חימי לנהוג. אמירותיו ואומן הילוכו אינם משקפים כלל וכלל את עמדת לשכת עורכי הדין, שכן דעתם של חלק גדול מחברי המועצה הארצית בלשכה אינה נוחה מאמירותיו. הדברים נכונים הן בקשר לתוכנם של הדברים והן בקשר לסגנונם.

4. בימים אלה אני מוצא לנכון לפנות אלייך ולחוק את ידייך. הרפורמות המשפטיות נדרשות וטוב שיעשו ויפה שעה אחת קודם.

5. לשכת עורכי הדין תשמח לקיים שיח פורה עימך ואף להביע את עמדתה בקשר לאופן שיש לבצע את הרפורמות. אין לי ספק שאתה תמצא בחיימ ובחברים נוספים בלשכת עורכי הדין שותפים לדרך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר