פרויקט גרנדיוזי

"כמו הבית הלבן"; כך ייראה המעון החדש של ראשי הממשלה בישראל

'פרויקט אלמוג', כפי שנקרא על ידי יזמי התכנית, יאחד את משרד ראש הממשלה עם המעון הרשמי במעין קמפוס אשר יהיה מעין חיקוי לבית הלבן בארצות הברית. מדובר בפרויקט שתוכנן כבר לפני שני עשורים והוקפא. כעת במשרד ראש הממשלה בוחנים את הקמתו לתחייה (חדשות, בארץ)

איצלה כץ | כיכר השבת |
מעון ראש הממשלה הרשמי בבלפור (צילום: יונתן זינדל/פלאש 90)

הבית הלבן מגיע לישראל? במשרד ראש הממשלה בוחנים בניית מתחם שיאחד בין המעון הרשמי למשרד ראש הממשלה במתכונת שעשויה להזכיר את קמפוס הבית הלבן של נשיאי ארצות הברית. כך פורסם בחדשות כאן 11. לפי הדיווח, לפרויקט, שתוכנן במקור כבר לפני למעלה מ-20 שנה, ונקרא אז 'פרויקט שירה', יינתן שם חדש והוא ייקרא מעתה 'פרויקט אלמוג'.

במשרד ראש הממשלה מעוניינים להוציא מכרז לביצוע הפרויקט הענק על ידי אדריכל שיוכל לעמוד ביעדי משרד ראש הממשלה. בשנת 2009, עם חזרת נתניהו לכס ראש הממשלה, הוא ביקש לעצור את הפרויקט השאפתני והיקר, אולם נדמה שעמדתו השתנתה מאז.

כזכור, ראש הממשלה בנימין נתניהו דחף את פרויקט 'כנף ציון' אשר העניק למדינת ישראל מטוס פרטי המיועד להטסת ראשי הממשלה במסעותיהם המדיניים והלאומיים אולם ראש הממשלה הזמני שכיהן בתקופת המעבר עם פיזורה של הכנסת ה-24 ועד להשבעת הממשלה התנגד נחרצות להשמשת המטוס ואף אסר על ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט להשתמש בו. לפי הדיווחים השונים, לפיד כמעט ומכר את המטוס היוקרתי.

כעת, מלבד מטוס יוקרתי המהווה חיקוי למטוס ה-'אייר פורס 1' האמריקאי, כעת גם 'מתחם הבית הלבן' ישראלי חדש עומד על הפרק. ממשרד ראש הממשלה נמסר כי אכן הם בוחנים את הקמתו של הקמפוס החדש אולם "טרם גויסו עובדים לשם כך מאחר ועוד לא ניתנו האישורים המיוחלים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר