הבלשים נדהמו

גור האריות הוויראלי אותר בדירת מסתור במרכז. כך זה נראה

בלשי משמר הגבול ופקחי רשות הטבע והגנים הצליחו לאתר בדירת מסתור את גור האריות המכונה "אבו מאלק" שהוחזק באופן בלתי חוקי (משטרה)

איצלה כץ | כיכר השבת |
אבו מלאק בדירת המסתור (צילום: דוברות המשטרה (מג"ב))

חוקרי ובלשי היחידה המרכזית (ימ"ר) מג"ב דרום, הצליחו לעלות היום (רביעי) על עקבותיו של גור אריות, שתיעודים שלו בארץ פורסמו ברשתות החברתיות ואף הוצמד לו הכינוי 'אבו מאלק'. בשיתוף פקחי רשות הטבע והגנים, פשטו השוטרים על דירת מסתור במרכז, שם איתרו את האריה הקטן והוויראלי.

לדברי ימ"ר מג"ב דרום, הם פתחו בחקירה יסודית כבר לפני מספר שבועות, עת החלו להתפרסם ברשתות החברתיות תיעודים בהם נראה הגור הקטן - אבו מאלק, במקומות שונים בארץ.

בחקירה שולבו אמצעים טכנולוגיים מתקדמים, בעזרתם הצליחו בלשי היחידה לחשוף את מיקומו של הגור. "בזמן האחרון, הועלו ברשתות החברתיות מספר סרטונים שמתעדים גור אריות אשר כונה "אבו מאלק" ושהוחזק באופן בלתי חוקי על ידי מספר חשודים", נמסר מדוברות המשטרה.

"ביחידה המרכזית של מג"ב דרום נפתחה חקירה סמויה ובאמצעות אמצעים טכנולוגיים ופעולות חקירה מתקדמות, פשטו הערב בלשי היחידה ופקחי רשות הטבע והגנים לדירת מסתור באיזור המרכז ואיתרו בה את גור האריות", הוסיפו.

במשטרה טוענים כי הגור החליף מספר בעלויות: "על פי החשד, בתקופה האחרונה נרכש גור האריות מספר פעמים על ידי מספר חשודים שהחזיקו אותו בבעלותם וסחרו בו".

עוד מסרו במשטרה כי "גור האריות יועבר לבדיקה רפואית ויטופל על ידי פקחי רשות הטבע והגנים. החקירה במשמר הגבול נמשכת לטובת איתור מעורבים נוספים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר