בכפר סבא | צפו

בני גנץ בהפגנה: "ישראל לא מחולקת לאנשים עם רולקס ועם קסיו"

כ-15 אלף מפגינים השתתפו הערב בהפגנה נגד רפורמת לוין, שר הביטחון לשעבר גנץ, נאם בהפגנה ואמר בין היתר: "יש חשיבות עליונה למאבק – צריך שיהיה ברור גם בירושלים, שהקול של האזרח לא נגמר בקלפי" | צפו (חדשות)

(צילום: ללא קרדיט)

שר הביטחון לשעבר ויו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ השתתף הערב (מוצ"ש) בהפגנה נגד הרפורמה המתוכננת במערכת המשפט בכפר סבא.

גנץ הגיע למקום בו היו על פי ההערכה כ-15 אלף מפגינים, יחד עם מזכ"ל המפלגה ח"כ לשעבר איתן גינזבורג ונאם בפני המפגינים.

במהלך נאומו אמר גנץ: "יש חשיבות עליונה למאבק – צריך שיהיה ברור גם בירושלים, שהקול של האזרח לא נגמר בקלפי. אני בטוח שאתם אוהבים את המדינה".

גנץ אמר למפגינים: "שירתם בצבא, במילואים, אתם עובדים ומשלמים מסים – ועכשיו אתם משרתים את המדינה דרך המאבק. תהיו גאים במאבק שלכם, תודה רבה שבאתם."

עוד אמר: "שר המשפטים יריב לוין צריך לדעת – ובעיקר נתניהו צריך לדעת - שמדינת ישראל לא מחולקת לאנשים עם רולקס ועם קסיו – כל מדינת ישראל היא אחת. כדי לשרת אותה צריך לעשות דברים שחותכים את כל החברה לרוחב בצורה מוסכמת".

"אנחנו", הוסיף בני גנץ: "דורשים שהחקיקה תיעצר, לא מוכנים שתהיה פוליטיזציה של מערכת המשפט. אנחנו מוכנים לדון ולעשות חוק יסוד מקיף".

"חוק ששומר על האזרח ונותן גם עוצמה משפטית ששומרת על האזרחים, החיילים ומאפשרת גם את הגיבוי המדיני והכלכלי שיש לנו. אנחנו הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון ואין לנו שום כוונה שזה ישתנה. אין פטנט אחר", אמר שר הביטחון לשעבר בהפגנה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר