לאחר זמן קצר

מנכ"ל רשות שדות התעופה יסיים את תפקידו מוקדם

מועצת רשות שדות התעופה סיימה את ישיבתה המיוחדת שדנה בהמשך כהונתו של המנכ"ל האלוף במיל' חגי טופולנסקי והחליטה להמליץ על סיום תפקידו (חדשות בארץ)

טופולנסקי מימיו בצה"ל (צילום: דובר צה"ל)

מועצת רשות שדות התעופה סיימה את ישיבתה המיוחדת שדנה בהמשך כהונתו של המנכ"ל האלוף במיל' חגי טופולנסקי, שנמצא בתפקיד שמונה חודשים בלבד.

על פי ההודעה שנמסרה, המועצה הקשיבה קשב רב לתשובות המנכ"ל בטענות שהועלו כלפיו בכתב ודנה עם באי כוחו ואיתו לעומקם של דברים.

לאחר מכן, התקיים דיון מעמיק ארוך וענייני בתוך המועצה בליווי יעוץ משפטי ובליווי מבקר הפנים של רש"ת ובסיומו החליטה המועצה, ברוב קולות, להמליץ בפני שרת התחבורה והבטיחות בדרכים המלצה בדבר סיום עבודתו כמנכ"ל רשות שדות התעופה.

כתוצאה מכך, טופולנסקי לא המתין שיפוטר ושלח מכתב התפטרות לשרת התחבורה. "לאחר פחות משמונה חודשים בתפקיד, אני מודיע בזאת על התפטרותי מתפקיד מנכ"ל רשות שדות התעופה", כתב טופולנסקי.

"בתקופה האחרונה ראיתי איך פוליטיקה, איומים, שיקולים זרים ותהליכים לא תקינים גוברים על ביצועים, ערכים, טובת הציבור והכלל. מודה לאנשים המדהימים ברשות שזכיתי להובילם להישגים רבים ומאחל לרשות המשך הצלחה בשביל הציבור והמדינה", סיים טופולנסקי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר