"לא תהיה סובלנות"

מתנחלים קיצוניים ניסו לדרוס לוחמי צה"ל שהגיבו בירי

אחרי האירוע בו אתמול הותקף קצין צה"ל בידי מתנחלים, היום מספר אזרחים יידו אבנים לעבר לוחמים ואחד מהם ניסה לדרוס אותם | הלוחמים הגיבו בירי (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג כיכר השבת)

אירוע שני תוך יממה בו מתנחלים קיצוניים מנסים לתקוף לוחמי צה"ל. אתמול (ראשון) מתנחלים שיידו אבנים על פלסטינים התעמתו מילולית ופיזית עם קצין שהגיע להביא סדר באיזור.

הערב, במרחב צומת הגז, מספר אזרחים יידו אבנים לעבר כוחות צה"ל ואזרח אחר ניסה לדרוס את הלוחמים שהגיבו בירי.

מדובר צה"ל נמסר: "אתמולהתקבל דיווח על שני אזרחים ישראלים שיידו אבנים לעבר רכב פלסטיני סמוך ליישוב רימונים שבמרחב חטיבת בנימין.

מפקד החטיבה המרחבית שחלף בסמוך לנקודה ניגש על מנת להרחיק את מיידי האבנים. החשודים תקפו מילולית את הקצין והדפו אותו, כוח מג"ב עצר את השניים והם הועברו להמשך טיפול משטרתי."

עוד נמסר כי "מספר אזרחים ישראלים יידו אבנים מוקדם יותר הערב (ב') לעבר כוחות צה"ל במרחב צומת הגז שבחטיבת שומרון.
אזרח ישראלי ניסה לדרוס קצין צה"ל ששהה בנקודה, הכוח הגיב בירי לעבר גלגלי הרכב, והרכב נמלט. צה״ל מגנה כל גילוי אלימות שהיא, בוודאי כנגד חיילים וכוחות הביטחון. צה"ל מגבה את מפקד החטיבה ולוחמיו אשר עושים לילות כימים לבטחונם של אזרחי ישראל ותושבי איו"ש. צה״ל ימשיך לפעול לשמירה על הביטחון, החוק והסדר ביהודה ושומרון ופועל בשיתוף פעולה, יחד עם גורמי האכיפה, על מנת למצות את הדין עם העוברים על החוק."

שר הביטחון גלנט כתב: "תקיפה של חיילי צה״ל על ידי מתפרעים יהודים היא מעשה פסול וחמור מאוד. לא תהיה סובלנות כלפי פורעי חוק. צה״ל הוא המקנה חיים למדינת ישראל ולאזרחיה, המפקדים והחיילים פועלים מסביב לשעון להגנת תושבי מדינת ישראל."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר