לאחר הסערה

מנכ"לית אל על הצהירה: טיסת נתניהו תצא כסדרה

מנכ"לית אל על דינה בן טל גננסיה הודיעה כי טיסתם המתוכננת של ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו לרומא, שצפויה להמריא ביום חמישי, תצא כסדרה (חדשות בארץ)

נתניהו ומטוס אל על, ארכיון (צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ)

מנכ"לית אל על, דינה בן טל גננסיה, הודיעה הערב (ראשון) כי טיסתם המתוכננת של ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו לרומא, שצפויה להמריא ביום חמישי, מאוישת ותצא כסדרה במועד המתוכנן, זאת למרות שבתחילה נמסר כי הטייסים מסרבים להטיס אותו.

"חברת אל על היא חברה הנושאת את דגל ישראל בגאווה על כנף מטוסיה. אנו לא ניתן יד לחרמות משום סוג שהוא בוודאי שלא כנגד ראש ממשלת ישראל", אמרה המנכ"לית. היא הוסיפה כי "הטיסה מאויישת בהתאם לנהלי החברה ואיננו צופים בעיה באיוש. הטיסה תצא כסדרה במועד המתוכנן.

זהו כבוד גדול עבורינו להטיס את ראש הממשלה לשליחות מדינית, כך עשינו תמיד וכך נעשה גם בעתיד", אמרה המנכ"לית.

כזכור, במשרד ראש הממשלה החליטו היום לפתוח למכרז את הטיסות הרשמיות של פמליית ראש הממשלה נתניהו לחברות תעופה ישראליות נוספות, באופן מיידי. זאת בעקבות סירוב טייסי אל על להטיס את נתניהו ורעייתו לרומא.

גורם בלשכת ראש הממשלה הביע זעם היום על "התנהלות מחפירה" לכאורה מצד אל על. כך לפי הדיווח ב-ynet. שרת התחבורה מירי רגב הודיעה היום שבכוונתה לאפשר לחברות נוספות מלבד אל על להטיס את נתניהו בטיסותיו העתידיות.

לפי הדיווח של מיכאל שמש, לשכת ראש הממשלה נזפה בשרה רגב על התערבותה. רגב קיבלה מסר זועם מהלשכה שבו התבקשה לא לעסוק עוד בנושא. בלשכת נתניהו כעסו על כך שרגב מתערבת בנושא שלא קשור אליה. בסביבת רגב הכחישו.

כזכור וכפי שדווח ב'כיכר השבת', נתניהו ורעייתו אמורים לטוס ביום חמישי הקרוב לבירת איטליה שברומא, אך לפי שעה טרם נמצאו הטייסים שיטיסו אותם.

בכלי התקשורת עלתה הטענה, כי טייסי חברת אל על מסרבים להטיס את הזוג נתניהו בגלל הרפורמה המשפטית המתוכננת, אך באל על הסבירו היום, כי בשל הדרישה להטיס את ראש הממשלה במטוס רחב - 777, אין מספיק טייסים שרשאים להטיס את המטוס הנ"ל ולכן ישנו קושי.

על פי הדיווח בווינט, הנוהל הביטחוני מחייב, כי במקרים שבהם טס ראש ממשלה בחברת תעופה אזרחית, מי שאמור לאייש את הטיסה - הוא מנהל הצי, אך למרות שנמצא מנהל צי, באל על לא הצליחו עד עתה למצוא טייס נוסף וצוות דיילים.

יצוין, כי בשל הקושי למצוא טייס, שרת התחבורה מירי רגב הודיעה היום, כי במכרזי הטסת ראש הממשלה בעתיד ייקחו חלק גם חברות התעופה הישראליות האחרות - ארקיע וישראייר - שאמנם אין להם בצי מטוסים רחבי גוף, אך בטיסות קצרות יוכלו להשתמש באותן חברות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר