"לא ניתן לעבוד" | צפו

מוקדם בבוקר: מספר פעילי מחאה חסמו את הכניסה למשרדי הממשלה בירושלים

כמה פעילי מחאה בודדים עלו הבוקר מוקדם לבירת ישראל, כדי לחסום את הכניסה למשרדי הממשלה בירושלים | "הגענו היום כדי לחסום את משרדי הממשלה בקריאה ברורה: אם לא תתחילו לעבוד בשביל הציבור, לא ניתן לכם לעבוד כלל", אמרו המוחים | תיעוד (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
המחאה הבוקר בירושלים (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)
המחאה, הבוקר בירושלים (קרדיט צילום: לחסום את ההפיכה)

כעשרה עד 15 פעילים נגד הרפורמה המשפטית, הגיעו הבוקר (שלישי) לאחר השעה שש לכביש המוביל לכניסה למשרדי הממשלה וחסמו את הכניסה.

הפעילים קשרו עצמם זה לזה וחסמו את הכביש המוביל לכניסה למשרדי האוצר, הפנים והכלכלה ברחוב בנק ישראל בירושלים. המשטרה שהגיעה למקום כרזה למפגינים שיפנו את הכביש, אחרת ייאלצו להשתמש באמצעים כוחניים על מנת לפנות אותם מהכביש.

המפגינים מתכננים למנוע על ידי החסימה מעובדי משרדי הממשלה להגיע וכוונתם לשבש את סדר היום של משרדי הממשלה.

המחאה, הבוקר בירושלים (קרדיט צילום: לחסום את ההפיכה)

מטעם הפעילים נמסר: "הגענו היום כדי לחסום את משרדי הממשלה בקריאה ברורה: אם לא תתחילו לעבוד בשביל הציבור, לא ניתן לכם לעבוד כלל. ממשלת ישראל ה-37 לא עוסקת באף אחת מן הסוגיות שבאמת חשובות לציבור. היא לא מטפלת ביוקר המחיה, לא פותרת את משבר החינוך, ולא פועלת לשיקום מערכת הבריאות".

"זוהי קריאת השכמה. התחילו לעסוק בבעיות האמיתיות של אזרחי ישראל - או שתאבדו את הלגיטימציה של שלטונכם. הפסיקו לדהור אל עבר דיקטטורה משיחית והתחילו לכונן דמוקרטיה אמיתית. עד אז, נמשיך לחסום את ההפיכה בגופנו. אנו נחושים ונחושות למנוע את הרס עתידנו, לא נפסיק עד שההפיכה תעצור."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר