בפנים: שמו לתפילה

הפצוע מחווארה מורדם ומונשם; זה שמו ותמונתו של המחבל

השר לבט"ל בן גביר יקיים הערב מסיבת עיתונאים | נתניהו כינה את הפצוע - גיבור | ראש מועצת שומרון, תיאר את השתלשלות הפיגוע הצהריים בחווארה, ואמר: "התושב שנפצע מהירי הוא יהודי גיבור חיל, פאר ההתיישבות בשומרון" | בית החולים מעדכן, כי מצבו של הפצוע עדיין קשה (חדשות בארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
המחבל שביצע את הפיגוע - לית נאסר תושב הכפר מאדאמא (צילום: סעיף 27א')

מחבל פתח באש מוקדם יותר היום (ראשון) חיה לעבר רכב ובו זוג ישראלים שנסע ביישוב חווארה שבשומרון ונמלט, כעבור למעלה משעה הוא נתפס בידי כוחות הביטחון. שמו של המחבל, לית נאסר בן 28, מהכפר מאדאמא שבשומרון.

בית החולים בילינסון מעדכן בשעה זו: "מצבו של הפצוע בינוני קשה, אך הוא עדיין מורדם ומונשם. עדכונים נוספים בהמשך הערב".

לכידת המחבל (27א)

ראש הממשלה בנימין נתניהו: "מתפלל לשלום הפצוע הגיבור מהפיגוע בחאוורה שהצליח לנטרל את המחבל. מחזק את כוחות הביטחון שפועלים בגזרה. אני חוזר ואומר: כל אלה שמנסים לפגוע באזרחי ישראל - דמם בראשם".

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, אמר לאחר הפיגוע על הפצוע קשה: "גם כשנפצע, כולל בראשו מהירי בחווארה כשאשתו לידו, לא איבד את העשתונות שלף את הנשק שלו והשיב באש ואולי זה היה אחד הדברים שהצילו את החיים שלהם".

"היה לו נס גדול, מטופל בבית החולים בילינסון בצורה נפלאה על ידי הצוות הרפואי וכולנו נמצאים כאן. הוא כרגע בעיצומן של הבדיקות. אנו מתפללים לרפואתו ומתחזקים מהם".

האזינו לדבריו של דגן (צילום: עדו זאבי)

עוד אמר דגן בהקלטה שהפיץ: "כולנו מצפים מהממשלה להפוך את המשוואה ולהעביר את הכדור לצד השני להורות לצה"ל לצאת למבצע צבאי הערב להחזיר את המחסומים לאסוף את הנשק לתקוף את תשתיות הטרור של המחבל אבו מאזן אנחנו לא נשבר לעולם הטרור של הרשות הפלסטינית".

ראש המועצה האזורית גוש עציון ויו"ר מועצת יש"ע שלמה נאמן הגיב לפיגוע: "שוב ירי מזעזע בחווארה על ידי מחבל נתעב שיצא למסע קטל שבנס נגמר במעצור בנשק. כפי שדרשנו מהדרג המדיני ומכל צמרת הביטחון, צריך לשים סוף למצבורי הנשק ברשות הפלסטינית. אזרחי מדינת ישראל לא יהיו כברווזים במטווח. אנחנו שבים ודורשים לטפל ביד קשה במחבלים, להחזיר את המחסומים ולחסל את מצבורי הנשק".

"אנחנו שולחים איחולי החלמה לנהג הגיבור ולאישתו ומחזקים את כוחות הביטחון שפועלים כעת ביהודה ושומרון. מחבל שנתפס דינו מוות ולא בבית כלא עם תנאים טובים ומשכורת. עד שהכנסת מחפשת את עצמה בנושא עונש מוות למחבלים, השאיפה חייבת להיות שאף מחבל חמוש לא ייצא חי מהתקלות עם כוחות הביטחון".

הציבור נקרא לעורר רחמי שמיים ולהרבות בתפילות ובתחנונים להחלמתו של פצוע הפיגוע: אלכסנדר דוד דב בן רחל.

  • בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר