בהכרה מלאה

עדכון משמח: מצבו של הפצוע מפיגוע הירי בחווארה משתפר

השתפר מצבו של דיוויד שטרן שנפצע קשה בפיגוע הירי אתמול בחווארה. מבית החולים נמסר כי הוא בהכרה מלאה ונושם בכוחות עצמו וכי מצבו טוב (חדשות בארץ)

רגע לכידת המחבל בחווארה | בעיגול: דיוויד שטרן (צילום: 27א)

מבית החולים נמסר כי מצבו של הפצוע מפיגוע הירי אתמול בחווארה, דיוויד שטרן, טוב והוא ממשיך לקבל טיפול בבילינסון. שטרן כעת בהכרה מלאה והוא אינו מורדם ומונשם.

כזכור, שטרן - בן 41, תושב איתמר, אזרח אמריקני, שמשמש כמאמן כיתות הכוננות בשומרון נורה בכביש חווארה בידי מחבל. שטרן הצליח למרות הפציעה להשיב אש לעבר המחבל ואף לבצע לעצמו חוסם עורקים ביד.

בבית החולים בילינסון מסרו אתמול, כי הפצוע הגיע במצב קשה, וכי מנסים לייצב את מצבו, האישה שהייתה עמו ברכב לא נפגעה והיא ממתינה לו ליד החדר. הוא סובל מפגיעות בראש ובכתף. בתחילה נמסר גם כי הוא מורדם ומונשם, אך כעת בחסדי שמים מצבו השתפר.

כזכור, מחבל פתח באש חיה אתמול לעבר רכב ובו זוג ישראלים שנסע ביישוב חווארה שבשומרון ונמלט, כעבור למעלה משעה הוא נתפס בידי כוחות הביטחון. שמו של המחבל, לית נאסר בן 28, מהכפר מאדאמא שבשומרון.

לפי צה"ל, שני חיליים ששהו מטרים בודדים מזירת הפיגוע ירו במחבל שני כדורים ברגע הפיגוע, המחבל הצליח להימלט, אבל בעקבות הפגיעה גששים זיהו את נתיב הבריחה של המחבל לפי טיפות הדם, ולפי זה הם איתרו את הנקודה בה ניסה להסתתר.

התפללו לרפואתו של הפצוע: אלכסנדר דוד דוב בן נעכא רחל

בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר