במיקום נחשק

משקיעים בקטן – מרוויחים בגדול • עסק הנדל"ן הכי מדובר בארץ

עם מספר שיא של גדילת תושבים הופכת עפולה בשנים האחרונות לרכז נדל"ני עיקרי באזור • ככה תדעו שאתם משקיעים במקום הנכון ובזמן הנכון • המיקום הנוח, האמינות והתשואה (נדל"ן)

נכון להיום העיר מונה כ-60 אלף תושבים ואמורה להגיע בעתיד ל- 200 אלף תושבים (צילום: יח"צ)

פרויקט הקרקעות בעפולה יצא לדרך ורבים ממהרים לרכוש קרקעות בסביבה על מנת למקסם רווחים.

העיר עפולה הינה בסמיכות למרכז עמק יזרעאל דברת, וגובלת את כביש 65. היא נמצאת בין הערים חדרה וטבריה ומהווה מקור לעסקים ומקומות בילוי. במקום יש קריית ממשלה, קריית הייטק, חממה לטכנולוגיות מרכזים מסחריים ועוד.

נכון להיום העיר מונה כ-60 אלף תושבים ואמורה להגיע בעתיד ל- 200 אלף תושבים, מדי שנה מצטרפים לעיר אלפי תושבים חדשים שקובעים בה את מושבם, מה שמבטיח גידול משמעותי בשוק הדיור, כאשר רק לאחרונה אושרה להפקדה תוכנית ל-63 אלף דירות, כאשר יש בעיר 106 פרויקטים בבניה ותכנון.

אין ספק: עפולה כיום העיר המבוקשת ביותר באזור הצפון, עם מספר שיא של התחלות בניה והתחדשות. זהו בדיוק הזמן והמקום הנכון להצטרף לרכישת קרקע פרטית בטאבו על שמכם ולדעת שעשיתם את המיטב עבור הכסף שלכם.

ניתן לקנות קרקע פרטית החל מ-115 אלף שקל כאשר ישנה אפשרות להלוואה עד 70 אלף שקלים בתשלומים שווים. מדובר במיקום מצוין, קרוב לכבישים הראשיים ולתחבורה הציבורית.

בשל קצב גדילתה המשמעותי, כאמור, העיר עפולה מצטיינת במתן אישורי בניה מהמהירים בארץ כאשר הקרקעות המוצעות למכירה צמודות דופן ל-16.5 אלף יחידות דיור שהופשרו.

זה הזמן לרכוש קרקע פרטית על שמכם בטאבו במחירים נמוכים ולהרוויח בעתיד תשואה טובה בעקבות גל הביקוש שהולך וגובר במהלך השנים.

רכישת הקרקעות נעשית בלווי צמוד של עו"ד מהמובילים בשוק הנדל"ן.

בשיחה לכיכר השבת מסביר צחי אורן מחברת ארזים קפיטול על ההשקעה: "את הכסף שלנו אפשר להשקיע בכל מקום ובכל זמן, אבל יש השקעות שכדאי לשים עליהם עין ולמהר לתפוס את ההזדמנות. כזאת היא ההשקעה בקניית קרקע בעיר עפולה"

"הקרקעות שאנו מציעים הינן גם במיקום מרכזי מאוד, וגם במוקד הצמיחה האדירה של תושבים שבאים אל העיר בכל עת. רק לאחרונה אושרה להפקדה תוכנית ל -63 אלף דירות. ההשקעה הינה לקרקע פרטית משלך בטאבו. זוהי השקעה קטנה היום – אך גדולה בעתיד הלא רחוק".

ארזים קפיטול – הבית שלך להשקעה בטוחה ומניבה!

*הקרקע אינה זמינה לבניה

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר