"לא עדכנו את רה"מ"

הקבר של יוני נתניהו חולל? משרד הביטחון: "זה מיזם זכרון"; יו"ר יד לבנים: "לי ידוע דברים אחרים"

לאחר שביזו את קבר אביו של ראש הממשלה, מתנגדי הרפורמה המשפטית, חיללו גם את קברו של גיבור ישראל ואחיו של רה"מ - יוני נתניהו. יו"ר יד לבנים שחשף את המקרה, סיפר כי לא עדכנו את נתניהו על כך | משרד הביטחון הוציא הבהרה אך היו"ר, אמר כי הוא כיר מקרה אחר מהמתואר (חדשות בארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
נתניהו ומשפחתו על קברו של יוני (צילום: משה מילנר, לע"מ)

אלי בן שם, יו"ר ארגון יד לבנים, חשף הבוקר (שלישי) בריאיון בגלי צה"ל, כי אלמונים שככל הנראה מתנגדים לרפורמה, חיללו את קברו של יוני נתניהו הי"ד, אחיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

בן שם סיפר בריאיון: "אני מפחד שיפגעו בזכרם של חללי מערכות ישראל. לפני כשבועיים חיללו את קברו של יוני נתניהו - העובדים בבית העלמין ניקו את הקבר, לא עדכנו את ראש הממשלה - כי לא רצו לצער אותו. זה מזעזע".

בן שם הוסיף: "מפקד סיירת מטכ"ל אשם שאח שלו ראש ממשלה? הלוחמים שירתו יחד, נלחמו יחד ונפלו יחד, בלי ימין ובלי שמאל".

נתניהו ורעייתו על קברו של יוני (עמוס בן גרשום, לע"מ)

משרד הבטחון הגיב על האמירה: "מדובר באנשים שהניחו על הקבר לב אדום במסגרת מיזם זיכרון, ואותה אבן אדומה לכלכה מעט את הקבר בצבע אדום, במה שעלול להיראות כמו שפיכת טיפות אדומות על הקבר. במשרד הביטחון מבהירים כי לא מדובר בהשחתה של הקבר והצבע האדום נוקה כעבור זמן קצר".

בן שם עלה לשידור ברדיו ללא הפסקה, לאחר פרסום תגובת משרד הביטחון, והוא הבהיר, כי לפי המידע שבידו, האירוע היה שונה ממה שמתאר משרד הביטחון, ולא רצו לצער את נתניהו.

כזכור לפני כחודשיים דווח, כי בני משפחתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שעלו לקברו של אב המשפחה, ההיסטוריון בנציון נתניהו בחלקת ההורים השכולים בהר המנוחות בירושלים, נדהמו לגלות כי אלמונים החליטו לבזות את קברו של אביו של ראש הממשלה והניחו על מצבתו מכתב ובו דברי שטנה ונאצה כנגד בנו של המנוח, ראש הממשלה בנימין נתניהו.

במכתב שפורסם על ידי העיתונאי מוטי קסטל נכתב בין היתר: "בנך נראה דמנטי וחלש. בחולשתו הוא מאפשר לחבורה של גזענים, פאשיסטים ועבריינים סדרתיים לגרור את המדינה לדיקטטורה מבודדת במקרה הגרוע. ההיסטוריה תשפוט בהתאם". המכתב הונח על המצבה כאמור, ובני משפחת נתניהו נדהמו לראותו שם. בכוונתם להגיש תלונה במשטרה.

נתניהו ומשפחתו על קברו של יוני (צילום: משה מילנר, לע"מ)

אין זו הפעם הראשונה שגורמים קיצוניים מבזים קברים, כזכור, לפני למעלה מ-3 שנים, גורמים קיצוניים ביזו את מקום מנוחתו של אביו של היועץ המשפטי לממשלה דאז, אביחי מנדלבליט, בצעד שנתפש בזמנו כגורם לחץ על היועמ"ש להעמיד לדין את ראש הממשלה בנימין נתניהו ב'תיקי האלפים'. ראש הממשלה בנימין נתניהו גינה בשעתו את המעשה הנבזי וטען כי מדובר במעשה מזעזע שיש לגנותו בכל לשון. מנדלבליט, שנתקל במצבה שהושחתה ביום האזכרה של אמו, מיהר להגיש תלונה במשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר