הודו לה':

הילדים היהודים שנחטפו ע"י אביהם הערבי אותרו ברש"פ והוחזרו למשפחתם

שני ילדים יהודים - בנים לאם יהודייה ואב ערבי נחטפו לאחרונה על ידי אביהם הערבי מעיר במרכז הארץ ובתום מצוד נרחב אותרו בס"ד בחיים בשטחי הרשות הפלסטינית והוחזרו לאימם הדואגת ומבוהלת (בארץ)

אסף מגידו | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

לאיתורם של הילדים קדמו כמה שעות עוצרות נשימה שהחלו עם היוודע על חטיפתם בידי האב הערבי שקרא להם באמתלה כלשהיא ונמלט. האם, שיד לאחים מלווה אותה מאז שסיימה את הקשר עם בעלה הערבי, ראתה את החטיפה מול עיניה, חייגה במהירות לעובדת הסוציאלית שלה, עדכנה על החטיפה וביקשה בדחיפות את עזרת הארגון.

ביד לאחים מיהרו לפעול בכמה מישורים, ובין היתר עירבו את לשכת השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר וגורמי צבא וביטחון אחרים. כוחות הבטחון פתחו בסריקות נרחבות במסגרתן פרסו מחסומים ופעלו באמצעים נוספים. במקביל פנה יד לאחים לציבור הרחב והפציר לומר פרק תהילים למציאתם של הילדים בחיים ולהשבתם לאימם.

לאחר כמה שעות מורטות עצבים אותרו הילדים על ידי שוטרים של הרשות הפלסטינית בעיר בצפון השומרון המזוהה עם גורמי הטרור והועברו לידי מפקדת התיאום והקישור, שם חיכתה להם אימם. הפגישה בין האם לילדיה הייתה בלתי ניתנת לתיאור.

אנשי הארגון שליוו את האם, מיהרו ללוותה לאחר מכן להגיש תלונה נגד החוטף במטרה לגרום למעצרו באופן מידי, ולהענשתו.

ביד לאחים אומרים: תודתנו לקב"ה, לכלל הגופים שעזרנו בנושא בצורה יוצאת דופן ולכל עם ישראל שליווה אותנו בתפילות. מסיבות מובנות לא ניתן כרגע להרחיב על כל השתלשלות העניינים ובעז"ה עוד חזון למועד, אבל העיקר הוא שהילדים נמצאים כעת בחיק אימם, במקום בטוח, ואנו בטוחים שהם יגדלו לתפארת עם ישראל וירוו אותה נחת יהודי רב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר