הזוכים המאושרים

בהגרלת לוטו זכו שני טפסים בפרס הראשון בסך 5 מיליון ₪

ביום שלישי לאחר ההגרלה ממוצ"ש ה־16/12/2023, הגיעו שני הזוכים המאושרים לבית מפעל הפיס, בהפרש של דקות בודדות זה מזה. כל אחד זכה ב-5 מיליון ₪ (בארץ).

הזוכה בחמישה מיליון (צילום: באדיבות המצלם)

תחילה הגיע הזוכה הראשון, גבר בתחילת שנות ה־50 לחייו. נשוי + 3 מאזור המרכז, עוסק כקבלן בנייה למחייתו. הזוכה מספר: "אני מקפיד בכל הגרלת לוטו לשלוח שני טפסים. טופס אחד רגיל וטופס דאבל לוטו נוסף, ככה במשך שנים. למעשה, זו לא הפעם הראשונה שאני מגיע לבית מפעל הפיס".

מסתבר, שזוהי לא הזכייה הראשונה של אותו זוכה. בעבר זכה בפרס השלישי (ניחוש של 5 מספרים + המספר החזק) ובפרס השני (ניחוש של 6 מספרים). "בתקופת הקורונה זכיתי בפרס השני", שיחזר הזוכה. "הפרס באותה הגרלה היה 750 אלף ₪ ואת כל כספי הזכייה השקעתי בילדים, שבאותה תקופה התחתנו באירועים מאוד מושקעים, בהתאם למגבלות ההתקהלות שהיו. אז לא ספרתי לאיש על דבר הזכייה, גם אף אחד לא היה מופתע מהחתונות המושקעות, כי תמיד־תמיד לא חסכנו מהילדים דבר. באם לימודים, סיוע בשכר דירה וכמובן מימון חתונה".

עוד מספר הזוכה. "הייתי בטוח שמתקיימת הגרלה ביום חמישי, ולמרות שביום רביעי כבר רכשתי טופס, חשבתי לתומי שאם המזל אוהב אותי, הוא יבוא לקראתי אם אשלח טופס ביום ההגרלה. ואז, בדוכן עצמו התברר לי שההגרלה בכלל מתקיימת במוצ"ש ושיש לי טופס שמשתתף. באותו רגע אמרתי לזכיין שינפיק עבורי טופס לוטו רגיל בעלות של 30 ₪. בכל זאת, אני כבר כאן. בפועל זו הייתה החלטה מאוד נכונה עבורי – כי זה הטופס שזכה בפרס הגדול!".

את דבר הזכייה גילה ביום ראשון בבוקר. "חזרתי בשעות הצהריים מהעבודה, ובנחת פתחתי את יישומון מפעל הפיס על מנת לסרוק את הטופס. חיש מהר הוצגה לי הודעה שאני זוכה ב־5 מיליון. סרקתי 3 פעמים רק כדי להיות בטוח שאין כאן טעות. בדקתי גם את המספרים מול תוצאות האמת. מאוד התרגשתי ואמרתי לעצמי: 'שיחקת אותה'. כמו שקרה בעבר עם הפרס השני, הגעתי עם עצמי למסקנה שעדיף שאף אחד לא יידע. תודה לבורא עולם יש לי פרנסה טובה, ולא חסר לי שום דבר חומרי בחיים. הגעתי להחלטה עם עצמי שכל כספיי הזכייה יושקעו שווה בשווה בילדים. אתן לכל ילד סכום של כסף עבור רכישת דירה למגורים. כך למעשה בישרתי להם – התקשרתי ואמרתי לכל אחד מהם: 'תתחיל לחפש נכס', וזאת מבלי לרגע שיתעורר אצלהם חשד שזכיתי בלוטו".

עוד שיתף הזוכה: "מכיוון שהמזל מאיר לי פנים, אני חולק את הטוב שיש לי כמה שאפשר, באמצעות תרומות, רכישת ציוד, התנדבות עבור תושבי העוטף וכוחות הביטחון. אשתי מאוד פעילה בהתנדבות למען הקהילה. עכשיו אוכל לתרום אפילו טיפה יותר".

דקות ספורות לאחר מכן, הגיע הזוכה השני מאותה הגרלה. הזוכה גבר בשנות ה־60 לחייו מצפון הארץ בזוגיות, אב ל־3 וסב לשני נכדים. הזוכה עוסק בתחום הבריאות. הזוכה סיפר: "אני נוהג למלא טופס לוטו מדי פעם, לא באופן קבוע. אין לי מספרים קבועים, ובדר"כ אני שולח טופס לוטומט. באמת שלא ציפיתי לזכות – זה פשוט קרה".

"לאחר ההגרלה עברתי ליד דוכן של מפעל הפיס ובקשתי מהזכיין שיבדוק את הטופס. הזכיין העביר את הטופס במכונה ואמר לי שיש פרס גבוה, מבלי לציין סכום, והמליץ לי להתקין את יישומון מפעל הפיס על מנת שאוכל בקלות לסרוק את הטופס ולבדוק בכמה הוא זכה. כך היה, זזתי הצידה, גם כדי לשמור על הפרטיות שלי כי הגיעו אנשים. התקנתי את היישומון, סרקתי וכך גיליתי בכמה זכיתי. כשהגעתי הביתה סיפרתי לבת זוגי וביחד החלטנו שכספי הזכייה ישמשו אותנו לסגירת המשכנתא, עזרה לילדים, ואת היתרה נשמור לעת זקנה".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר