מדינת היהודים?

חינוך לכפירה: פוטר המדען שדרש ללמד תורת הבריאה

ראשית צמיחת גאולתנו או מדינת כפירה? מנכ"ל משרד החינוך ד"ר שמשון שושני פיטר את המדען הראשי של המשרד הד"ר גבי אביטל, מי שעורר סערה כששלל את "תורת האבולוציה", קרא ללמד את הבריאה כפי שנכתבה בתנ"ך, וכינה את הירוקים "דת משיחית" (בארץ)

יוסי וייס | כיכר השבת |

עוד מכה לתיאורייה כי מדינת ישראל הינה "מדינת היהודים: משרד החינוך פיטר את המדען הראשי של המשרד - הד"ר גבי אביטל, מי שדיבר כנגד תורת האבולוציה וקרא ללמד את הבריאה, כפי שמופיעה בתנ"ך.

רק לפני כחודש העניק הד"ר אביטל ראיון לעיתון מעריב, בו הצהיר בין היתר, כי "אלוקים ברא את האדם, אין מצב אחר". אביטל גם תהה על תיאוריית האבולוצייה, ושאל, "אם היא נכונה, אזי השאלה המרכזית היא איפה כל המאובנים שאמורים לייצג את חוליות הביניים בהתפתחות הזו? הביולוגים אומרים שהם יימצאו אבל בינתיים אין. שנית, אם כל כך טוב להיות אדם, למה יש עדיין קופים?".

דבריו של הד"ר אביטל, עוררו כזכור סערה גדולה, כאשר בין היתר, גם כינה כינה את הירוקים "דת משיחית". במחאה על אי תמיכתו בתיאוריית הכפירה - האבולוציה, הכריזו ראשי האוניברסיטה העברית על הפסקת לימודים למשך חמש דקות. "אנו רואים חובה להגיב על דברים חמורים אלו, המזלזלים בכל השיטה המדעית" כתב אז נשיא האוניברסיטה העברית פרופ´ בן ששון.

פיטוריו של הד"ר אביטל, אינם מהוים הפתעה, שהרי שר החינוך גדעון סער כבר התבטא בעבר כי לדעתו הד"ר אביטל אינו מתאים לשמש כמדען הראשי, נוכח דעותיו ה"חשוכות". הפיטורין היום, הגיעו בסיומה של "תקופת ניסיון", שלאחריה נמסר לד"ר אביטל בידי המנכ"ל שושני ועל דעתו של השר, כי הוא "אינו מתאים לתפקיד".

ד"ר גבי אביטל מחזיק בתואר דוקטור להנדסת אווירונאוטיקה וחלל, מרצה באקדמיה לטיס של חיל האוויר, מורה ומחנך בעבר, וחבר הנהלת חוג הפרופסורים לחוסן מדיני וכלכלי.

משמעות הפיטורים היום, הינה מכה לכל אלו שנאחזו בתיאוריית "ראשית צמיחת גאולתנו", וחיזוק משמעותי לכל אלו המפנימים, כי מדינת ישראל הינה מדינת כפירה, הנלחמת בכל דבר שריח של אמונה יהודית בוקע ממנו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר