פרטי הפרשה נחשפים

החשודים בפרשת מימון: אשת ראש-ישיבה ובנה

מנכ"ל משרד הפנים, גבי מימון, ישוחרר הערב למעצר בית. מעצרם של שני נאשמים, משה-צבי פרידמן, בנו של ר"י ´בני ראם´ ואלי אסקוזידו יו"ר מועצת נחל שורק, הוארך עד הערב. החשד: מימון השתמש בשושנה פרידמן, אשת ר"י ´בני ראם´ ובבנה משה, בכדי לרשום על שמם את ההצעות למכרז. ישי: "הופתעתי" (בארץ)

בני סגל, כיכר השבת | כיכר השבת |
בבית-המשפט, היום (פלאש 90)

מנכ"ל משרד הפנים גבי מימון, ישוחרר הערב אחר השעה 20:00 למעצר בית. מעצרם של שני נאשמים נוספים, האחד, משה-צבי פרידמן, בנו של ראש-ישיבת בני ראם ואלי אסקוזידו יו"ר מועצת נחל שורק, הוארך עד הערב, אך שחרורם מותנה בהתקדמות החקירה בעניינם.

על-פי חשדות חוקרי יחידה הכלכלית, מימון השתמש בשושנה פרידמן, אשת ראש-ישיבת ´בני ראם´ הגאון רבי שמואל-יהודה פרידמן ובבנה משה, בכדי לרשום על שמם את ההצעות למכרז על הקרקעות, לאחר שהוא עצמו לא עמד בתנאי הסף לגשת אל המכרז. הגב´ שושנה שוחררה למעצר בית עד ליום חמישי הקרוב.

ישיבת ´בני ראם´ ממוקמת ביישוב ´בני ראם´ אשר במועצה אזורית נחל שורק – סמוך ליישוב ´יד בנימין´.

הישיבה, בה לומדים כמה עשרות בחורים, שמה דגש על יחס מיוחד לבחורים.

מימון, ביקש לרכוש קרקע שיועדה למפוני גוש-קטיף, או לתושבי המועצה המקומית. למרות שהוא מתגורר כיום ביד בנימין, לא יכל היה לגשת אל המכרז ועל כן השתמש באנשי קש.

הוא חשוד כעת בקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות ובזיוף מסמכים ומיוצג על ידי עו"ד פנינה גיא ממשרד גדעון פישר ושות´.

בית-המשפט קבע היום כי על מימון להפקיד התחייבות עצמית של 50 אלף שקל, וערבות צד ג´ של 50 אלף שקל נוספים, להבטחת המשך התייצבותו לחקירה.

גבי מימון הוא מקורבו של יו"ר ש"ס, אלי ישי, ומעצרו גרם למבוכה רבה בצמרת המפלגה.

בשנים 2001 - 2003 שימש מימון יועץ כלכלי לשר הפנים אלי ישי. לאחר הקמת הממשלה ה-30 עבר למגזר הפרטי וניהל חברה למתן שירותי ייעוץ כלכלי. בשנת 2006, עם מינויו של אלי ישי לשר המסחר, התעשייה והתעסוקה מונה מימון למנכ"ל המשרד. בשנת 2009 עבר עם ישי למשרד הפנים ומונה למנכ"ל המשרד.

שר הפנים אלי ישי הגיב כי הופתע מהמעצר. "מימון ידוע במקצועיותו ובניסיונו הרב בתחומי המשרד. אנו מתפללים שהאמת תצא לאור ומחזקים את ידיו ברגע קשה זה", אמר ישי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר