סוף טראגי: נמצאה גופת התיירת שנעדרה

מאז מוצאי-שבת, נערכו חיפושים נרחבים אחר מטיילת שנעדרת מאז שבת בצהריים, לאחר שנדקרה בידי שני אלמונים חברתה של המטיילת, שנדקרה גם היא באורח קשה, הזעיקה את השוטרים וסיפרה שקיים חשש לחיי חברתה שטיילה עמה. מאוחר יותר, המשטרה פרסמה הודעה רשמית כי נמצאה גופתה של המטיילת התיירת כריסטין לוגן (אקטואליה)

חנה בורט | כיכר השבת |
(פלאש 90)

המשטרה פרסמה הודעה רשמית כי נמצאה גופתה של המטיילת התיירת כריסטין לוגן, שנעדרה מאז אתמול (שבת). ככל הנראה חייל נתקל בגופה, בסמוך לכביש בית שמש - מטע ודיווח לחפ"ק.

חברתה של המטיילת, שנדקרה גם היא באורח קשה, הזעיקה את השוטרים וסיפרה שקיים חשש לחיי חברתה שטיילה עמה. מבדיקה ראשונית של האירוע עולה חשש שמדובר בפיגוע על רקע לאומני.

המדריכה שנדקרה היא היא אזרחית ישראלית בת 46, שמחזיקה גם באזרחות אמריקנית ועובדת כמדריכת טיולים. הנעדרת גם היא בשנות ה-40 לחייה, הינה תיירת שהחלה תהליך עלייה לארץ.

על-פי הדיווח בערוץ 2, נבדקת האפשרות שמדובר בפיגוע על רקע לאומני, וגם האפשרות שהתיירת הנעדרת נחטפה.

מדריכת הטיולים בת ה-46 שטיילה סמוך למושב מטע, הזעיקה את המשטרה בטענה שנדקרה על ידי שני אלמונים. צוות מגן דוד אדום שהגיע למקום מצא אותה דקורה בכל חלקי גופה כשמצבה קשה. חברתה שהייתה עמה עדיין נעדרת.

לדברי עוברי האורח שמצאו אותה, הצעירה דוברת אנגלית והתקשתה לתת הסבר ברור לגבי מה שאירע. היא הגיעה לכביש המחבר בין היישוב הקהילתי צור הדסה והיישוב מטע שבמטה יהודה כשהיא כפותה בידיה וסיפרה ששני בני מיעוטים תקפו אותה כשטיילה בוואדי הסמוך.

צוות מגן דוד אדום פינה אותה לבית החולים במצב קשה, כשהיא מתקשה לתקשר עם הסביבה, ובמקביל הגיעו למקום כוחות משטרה גדולים שפתחו בסריקות בניסיון לאתר את חברתה של המטיילת ואת הדוקרים שנמלטו מהמקום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר