תיעוד מהזירה

רכבת עלתה באש; עשרות נוסעים נפגעו קל עד בינוני

שלושה קרונות ברכבת שנסעה לכיוון תל-אביב עלו הבוקר באש. עדות מהרכבת הבוערת: נוסעים פרצו את החלונות ונמלטו החוצה. מד"א הכריז על אירוע רב נפגעים, וככל הנראה מדובר בעשרות נוסעים שנפגעו קל עד בינוני משאיפת עשן. תנועת הרכבות בין נתניה להרצליה הופסקה, בשל האירוע - שרק בנס לא הסתיים באסון כבד. בפנים: סיקור וגלריית תמונות מהזירה (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
זירת האירוע, כעת (פלאש 90)

רכבת שנסעה בין בית יהושע ושפיים, עלתה הבוקר באש, ככל הנראה כתוצאה ממנוע אחורי שהתלקח. על פי עדויות בשטח, נוסעים שברו חלונות ויצאו לשטחים הפתוחים.

מד"א הכריז על אירוע רב נפגעים, וככל הנראה מדובר בעשרות נוסעים שנפגעו קל משאיפת עשן.

כוחות שיטור, כיבוי והצלה גדולים הוזרמו לאזורים.

תנועת הרכבות בין נתניה להרצליה הופסקה, לפי שעה.

עדי ראייה למקרה סיפרו כי להבות ענק אפפו שלושה קרונות. אחדים מן הנוסעים פרצו את חלונות הרכבת, ודרכם נמלטו ממנה.

צוותי מד"א ו"הצלה" גוש דן טיפלו בעשרות נפגעים, מתוכם 2 במצב בינוני, והשאר באורח קל. הנפגעים סובלים משאיפת עשן, חבלות וחתכים משברי החלונות שנופצו כשנמלטו מהקרונות.

הפצועים פונו לבתי החולים בלינסון, איכילוב, מאיר, לניאדו והשרון.

מתנדב "הצלה גוש דן", דניאל קלוגהפט מיחידת האופנועים שהגיע למקום ראשון סיפר שבמקום נוצרה פאניקה גדולה. אחדים מהם צעקו לכוחות ההצלה כי הם אינם יכולים לצאת מהרכבת. "ברגע הראשון היה נראה שמדובר באירוע חבלני. אחד החיילים פתח בירי ביסיון לפתוח את הדלתות והרעש של היריות יחד עם העשן וההמולה יצר רושם מפחיד", מספר .קלוגהפט

יעקב פרטיג, מתנדב נוסף סיפר כי הוא ומתנדבים נוספים סרקו את הרכבת בחיפוש אחר לכודים אפשריים והרחיקו את הנוסעים למרחק של כ-100 מטרים מהרכבת. "טיפלנו בעשרה עד 20 נפגעים, רובם נפגעי חרדה, מיעוטם נפגעי עשן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר