היכן המשטרה?

ייאוש בבני ברק: יותר מ-50 מקרי פריצה - בשבת אחת

מכת גניבות מאיימת על בני ברק. עשרות מקרי פריצה התרחשו במהלך השבת, והתושבים מביעים ייאוש נוכח התופעה ההולכת וגוברת. חוליית הנגבים, שמכירה היטב את האזור, עושים שימוש בתרסיס הרדמה ומרוקנים את תכולת הבית במהלך שעות הלילה. מסתמן: התושבים יקימו כוח אבטחה פרטי (ארץ)

איטל קציר | כיכר השבת |
צילום אילוסטרציה: פלאש 90

מכת גניבות מאיימת על שלוותה של בני ברק. עשרות מקרי פריצה התרחשו במהלך השבת האחרונה, והתושבים מביעים ייאוש נוכח התופעה ההולכת וגוברת.

במהלך השבת האחרונה, פרצו גנבים לכ-50 בתים פרטיים, לרוב בשעות הלילה. הם עושים שימוש בתרסיס מיוחד המבטיח כי יושבי הבית יוסיפו לישון, ומרוקנים את הבית מתכולתו.

השבת האחרונה היא יוצאת דופן אולי בכמות מקרי הגניבה שהתרחשו במהלכה, אבל בעיר התורה יודעים לספר כי לפחות כ-20 מקרים כאלה חוזרים ונשנים בכל שבת.

בני משפחה המתגוררת ברחוב דניאל היוקרתי במערב העיר, התעוררו בבוקרה של השבת כשעיניהם צורבות. מתברר כי בשעה שישנו הפיצו הפורצים חומרי הרדמה ורוקנו את הבית מתכשיטים ומכסף רב.

כך ארע גם בבית ברחוב בעל התניא, וברחוב פרל, הירש, עמי ועוד. הגנבים מתמקדים דווקא באזור הזה משום שהוא גובל עם רמת גן - מה שמאפשר להם להמלט במהירות מזירת הפשע.

ההערכה היא כי מאחורי ´פרויקט´ הגניבות עומדים נערי שוליים, שמכירים את העיר היטב ומודעים לעובדה שכל עוד לא מדובר בפיקוח נפש, איש לא יזעיק את המשטרה. הם גם מחזיקים במידע, למי מן התושבים אומר להיות כסף בבית ומי נסע לשבת לעיר אחרת.

במשטרה מגלים אוזלת יד בשל כך שכל התלונות מגיעות אך ורק במוצאי שבת, יממה לאחר הפריצה וכך הסיכוי ללכוד הגנבים הופך לאפסי.

התושבים מגבשים עכשיו תוכנית להקמת כוח שמירה פרטי, שיורכב מאנשי אבטחה גויים, שיגנו על השכונה מפני מכת הגניבות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר