עובר כל גבול

דני רוזן מכנה את אלי ישי ´רוצח´ ותובע 2 מיליון ש"ח

בן זוגה של אהובה תומר ז"ל הסביר אתמול מדוע הלבין את פניו של השר ישי בטקס הזכרון: "לא היה מתאים לשבת באותו המעמד ולשמוע דברי הספד, כשהרוצח העיקרי יושב עמנו". היום נודע כי רוזן תובע את המדינה ואת שר הפנים, אלי ישי בסך שני מיליון שקלים. בש"ס הגיבו בחריפות: "כמו הסתה לרצח" (ארץ)

אברהם הלוי | כיכר השבת |
רוזן וישי (פלאש 90 ו´אל סם´)

שעות לאחר שחולל מהומה וגירש את שר הפנים, אלי ישי, מטקס האזכרה להרוגי אסון הכרמל, חושף בן זוגה של תנ"צ אהובה תומר ז"ל כי הוא תובע את המדינה ואת שר הפנים אלי ישי בסך שני מיליון שקלים.

דני רוזן אמר ל"ידיעות אחרונות" כי "התביעה לא באה כמעשה נקם אלא כשירות לציבור". הוא מוסיף כי בנוסף לפיצוי הכספי ידרוש גם את התפטרותו של השר ישי.

בכתב התביעה שיוגש כבר ביום ראשון הקרוב מציין רוזן: "הפקירו את המדינה ואת אזרחיה חשופים לאסון אש שמעולם לא ידענו כמותו. מדובר בהזנחה פושעת במשך שנים, בהתעלמות ובאטימות זועקת לשמיים".

לפי כתב התביעה, בגלל המחדל "אהובה שילמה על כך בחייה, ומעשיהם מעידים על בריחתם מנשיאה באחריות".

רוזן מבקש מבית המשפט להורות לישי מדוע לא התפטר מתפקידו "נוכח ההפרה הבוטה של אחריותו המיניסטריאלית וחובת נאמנותו לציבור".

רוזן: "ישי - הרוצח העיקרי"

לדברי רוזן, נדרשו ממנו כוחות נפש רבים על מנת להגיש את התביעה ולחזור לכל הזיכרונות הקשורים לאובדן בת זוגו בשריפה הקשה.

רוזן, שחולל את המהומה אתמול, הסביר לוואלה מדוע הלבין את פניו של שר בישראל לנוכח עשרות משפחות שכולות ומאות אלפי צופים בטלויזיה.

"לא תכננתי לבוא, לצעוק ולפרק את האירוע. ידעתי שהמכובדים הללו יהיו שם ולא הייתה לי כוונה לפגוע בהם. אבל הרגשתי שאני משתגע מזה שהוא יושב יחד איתם בשורות הראשונות וזה פשוט בלתי נסבל", הוא אומר.

"לא הייתה לי כוונה לפוצץ את האירוע, הייתה לי רק בקשה צנועה אחת: או אדון אלי ישי או אני. היה וראש הממשלה יחליט שאדון אלי ישי ימשיך וישב על הכיסא שעה שהוא יודע שהוא האחראי - לי אין בעיה עם זה, אבל אני אקום ואלך.

"לי, כבן זוגה של אהובה תומר, לא מתאים לשבת באותו המעמד ולשמוע דברי הספד, כשהרוצח העיקרי יושב עמנו. קמתי ואמרתי זאת, לא בהתלהמות, אלא בתור תיאור המצב".

בש"ס הגיבו, כצפוי, בחריפות נוכח התקרית המבישה. "כיום מסיתים נגד איש ציבור, שהוכח כי עשה ככל יכולתו כדי למנוע את האסון.יש לישי את כל הנתונים כדי שירצו לפגוע בו - הוא איש ש"ס, הוא חרדי והוא ספרדי. אני קורא לכולם לעצור את כל ההסתה, אחים אנחנו", אמר ח"כ דוד אזולאי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר