ראיון קורע-לב

האב החרדי שאיבד את בתו הפעוטה: "התפללתי לנס"

עינב ווספי, שאיבד את בתו הפעוטה לפני יומיים, מדבר לראשונה בראיון ל"קול החרדי": "פתאום, באמצע החיים, כל מה שידעת משתנה. התפללתי לנס". על הפרסומים ועל החשד לרשלנות הוא אומר: "קראתי קצת עיתונים אחר כך ושמעתי על זה. מזה אתה לומד שלא צריך לקרוא עיתונים" (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

"הבת שלי התקשרה ואמרה לי: מנוחה רחל נפטרה".

ר´ עינב ווספי, מדבר היום לראשונה יומיים לאחר ששכל את בתו הפעוטה, מנוחה רחל. התחושה היא שהוא טרם עיכל לחלוטין את האסון הנורא שפקד אותו.

מוקף בעשרות בני משפחה וידידים שמעודדים את רוחו, הוא מתראיין לחיים גריידינגר מ"הקול החרדי" ומשחזר את הרגעים שבו נודע לו על הטרגדיה.

"ברגע הראשון, אני רק מתפלל לנס שהיא תחיה. אחר כך יש כבר עניין של ´בקרוביי אקדש´", הוא מספר.

ולמרות הכל, רוחו איתנה. "פתאום, באמצע החיים, המציאות שלך משתנה לחלוטין. כל החיים משתנים. אנחנו מתמודדים עם זה טוב, למרות הכל. המשפחה סיפרה לי על האסון. הם היו פה כולם".

על הפרסומים הראשונים, על כך שהמשטרה בודקת חשד לרשלנות הוא אומר: "קראתי קצת עיתונים אחר כך ושמעתי על זה. מזה אתה לומד שלא צריך לקרוא עיתונים. אין בזה כמעט אמת".

ווספי, חסיד חב"ד בכל רמ"ח אבריו, מדבר על ההנצחה של זכר בתו. "אנחנו בונים גן ילדים חדש, וכל מי שרוצה להצטרף, שזה יהיה לזכרה".

הטרגדיה: מעדה לתוך גיגית מים

מנוחה-רחל ווספי, בתם של ר´ עינב וענת ווספי, חסידי חב"ד המתגוררים ביישוב ומתפעלים את גן חב"ד המקומי, נהרגה השבוע לאחר שטבעה בגיגית מים.

מתחקיר ראשוני עולה כי הבריכה התמלאה במים, ככל הנראה בעקבות גשמים שירדו בסוף השבוע. התינוקת מעדה והחליקה לתוכה, וכך התרחש האסון.

צוות מד"א ממרחב ירדן הוזעק והחל לבצע בה החייאה כדי להציל את חייה, אולם כעבור דקות של מאמצי החייאה נקבע מותה במקום.

ד"ר בוריס סידלקובסקי מחדר המיון של בית חולים צפת, הוזעק למקום ותאר את מה שהתרחש לחדשות 2 באינטרנט.

"כשהגענו התינוקת היתה ללא רוח חיים, נשימה ודופק", משחזר ד"ר סידלקובסקי. "עשינו את מה שאפשר אך לא הצלחנו להחזיר את הילדה לצערי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר