שפל חדש: פשקווילים מבזים את הראשל"צ, הרב שלמה משה עמאר

בעקבות הכשרת הגיורים בצה"ל, נמשכת המחאה המתרכזת בהפצת פשקווילים בריכוזים החרדיים. גם המצדדים במהלך, פרסמו מודעות בנושא. וככל שהדיון מתלהט, כך גם גוברות האשמות ההדדיות. הפעם, הופץ פשקוויל הפוגע ישירות בשמו של הראשון לציון והרב הראשי לישראל, הגאון הרב שלמה משה עמאר

אברהם הלוי | כיכר השבת |

על רקע הדיון בכנסת סביב חוק הגיור הצה"לי, בריכוזים החרדיים נמשכת המלחמה בעקבות הכשרת הגיור על-ידי נשיא מועצת חכמי התורה, מרן הרב עובדיה יוסף.

הלילה נתלו פשקווילים המוחים בתוקף בעקבות הכשרת הגיורים. מנגד, תומכי המהלך לא טמנו ידיהם בצלחת והפיצו פשקווילים משלהם כהמשך לסדרת מודעות שהופצו בעבר.

וככל שהדיון מתלהט, כך גם גוברות האשמות ההדדיות. הפעם, הופץ פשקוויל הפוגע ישירות בשמו של הראשון לציון והרב הראשי לישראל, הגאון הרב שלמה משה עמאר.

כזכור, בסוף-השבוע הראשון-לציון, הרב שלמה משה עמאר וחברי הוועדה לענייני גיור שהקים בשבועות האחרונים, הגיעו אל מעונו של נשיא מועצת חכמי התורה, מרן הרב עובדיה יוסף, והציגו לו את מסקנותיהם בנושא הגיור הצה"לי.

הרבנים דנו בשאלה מה יהיה גורל הגיורים שכבר נעשו במסגרת הרבנות הצבאית ומה יהיה הנוהל בעניין הגיורים העתידיים.

חברי הוועדה - הדיין הרב ניסים בן שמעון והרב שמעון אליטוב אמרו לגר"ע יוסף כי אין בידיהם מסקנה חותכת באשר לגיורי צה"ל. לדבריהם, הם אינם יכולים להביע דעה על גיורים שנעשו בעבר.

בתום הפגישה, ולאחר שהוצגו בפניו המסקנות המפורטות, הגר"ע פסק כי גיורי העבר כשרים באופן גורף. בפסק ציין כי הוא מסתמך על נסיונו האישי והכרותו עם מערכת הרבנות הצבאית, בזמן שכיהן כרב ראשי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות