הרב שלמה משה עמאר מקדיש את שיעורו לקדושים

אחרי הטבח: שיעורו המסורתי של הראשון לציון, הגאון הרב שלמה משה עמאר יוקדש לקדושי איתמר. במהלך שיעורו מחר, צפוי הגר"ש עמאר להתייחס לנושא בהרחבה ולשאת דברים לעילוי נשמתם. השיעור יתקיים מחר, יום חמישי בשעה 20:30 בבית הכנסת נר התורה. בינתיים בבית המשפחה: אלפים באים לנחם ולעודד

איטל קציר | כיכר השבת |
קדושי איתמר (ארכיון המשפחה)

כמעט שבוע חלף מאז הטבח הנורא באיתמר, אולם הכאב וההלם מסרבים להתפוגג.

בזמן שזרם המנחמים אל בית משפחת פוגל נמשך בכל העת, נודע כי שיעורו הקבוע של הראשל״צ הגאון הרב שלמה עמאר יוקדש לעילוי נשמת הנרצחים.

במהלך שיעורו מחר, צפוי הגר"ש עמאר להתייחס לנושא בהרחבה ולשאת דברים לעילוי נשמתם.

השיעור יתקיים מחר, יום חמישי בשעה 20:30 בבית הכנסת נר התורה רח׳ בר אילן 9 ליד דפוס השושנים.

ראשון המנחמים בבית המשפחה היה ראש הממשלה, בנימין נתניהו.

צילה פוגל, אמו של הרב אודי פוגל, פנתה לנתניהו: "ראש-הממשלה, תשים לב כמה העם אוהב את הארץ הזו. אנו באנו מחו"ל לארץ הזו, שהיא ארץ חיינו. אנו לא יכולים להיפרד ממנה. אם כעת, כשאנו יושבים בארץ הזו, אנו נותנים כל כך הרבה קורבנות, כמה קורבנות עוד ניתן אם נצא ממנה?", שאלה.

תמר פוגל, הנערה בת ה-12 שגילתה את בני משפחתה מתבוססים בדם זמן קצר לאחר שנרצחו למוות, פנתה בוכייה לראש-הממשלה ודרשה ממנו שינקוט פעולה: "מה יקרה אם תעשה משהו, אמריקה תעשה לך משהו?", אמרה בתמימות.

"הם יורים, אנחנו בונים. החלטנו לבנות כדי להגיד - עד כאן", אמר נתניהו לבני המשפחה. "ארץ-ישראל נקנית ביסורין, כאלה. אלה סוג אחר של אנשים. אלה לא אנשים, זה מכונות רצח, שאיבדו צלם אנוש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר