החלו אירועי יום הזכרון

רה"מ: "פועלים להחזרת שבויים - גם בדרכים הסמויות מן העין"

בפתח טקס יום הזכרון שנערך הערב בגבעת התחמושת בירושלים, אמר ראש הממשלה, בנימין נתניהו: "אין יום שאיננו פועלים לשלום אסירינו, לשלום חטופינו" ● "אני מכיר היטב את הכאב, את תחושת האובדן, ואת חוסר האונים", אמר למשפחות השכול. על ההפיכה בעולם הערבי: "ישראל - אי בודד של חופש" (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
נתניהו, היום (פלאש 90)

ישראל מציינת היום את יום הזכרון לחללי מערכות ישראל ולנפגעי פעולות האיבה.

בפתח טקס יום הזכרון שנערך בגבעת התחמושת בירושלים, אמר ראש הממשלה, בנימין נתניהו: "אין יום שאיננו פועלים לשלום אסירינו, לשלום חטופינו, שבויינו ונעדרינו, למען חזרתם הביתה, ובכללם גלעד שליט, שמוחזק בידי אויב אכזר. אנו פועלים גם בדרכים הסמויות מן העין".

נתניהו הוסיף: "אני מכיר היטב את הכאב, את תחושת האובדן, ואת חוסר האונים. ובנוסף לזה יש גם את יגון ההחמצה. לעולם לא נדע מה היה קורה לו נותרו בחיים, לו הקימו והרחיבו משפחות. יגוננו גדול, ליבנו דואב.

"מי שנפל במערכות הללו, במבצעים ובפעולות למען ביטחון ישראל, היו משתאים בוודאי כיצד הפכה ישראל - אותה מדינה דלת משאבים בגבול מדבר - לאחת המדינות המפותחות, המתקדמות בעולם", אמר נתניהו.

נתניהו התייחס גם למהפכות בעולם הערבי ואמר: "מבצרים קרסו, מנהיגים נפל, אך הזעזוע טרם בא אל קיצו. ככל שבזמן חולף דבר אחד הולך ומתבהר: ישראל היא אי בודד של חופש, דמוקרטיה וקידמה במרחב גדול וחשוך".

נתניהו חתם ואמר: "כולנו תקווה שהחופש והקדמה יאירו את שמיהן של ארצות נוספות. אנו מקווים שיחיו עמנו בשלום. אך עד שיגיע היום הזה, אנו יודעים שיש ערובה אחת לקיומנו ועתידנו: צבא ההגנה לישראל - כוח המגן העברי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר