שערורייה

שרה נתניהו שוב מתערבת: מככבת בקמפיין ילדי הזרים

בניסיון לדחות את הביקורת התקשורתית נגדה, שרה נתניהו, רעייתו של ראש-הממשלה, הצטלמה לקמפיין בעד ילדי העובדים הזרים השוהים בארץ שלא כחוק ונגד שר הפנים אלי ישי. בקמפיין, תחת הכותרת "די לגירוש", היא נראית מחבקת ילדה לעובדים זרים. "הקמפיין נגד הרוב היהודי", אומר ישי ל"כיכר השבת" (בארץ)

ישראל אהרון | כיכר השבת |
ילדי הזרים על רקע פגישת נתניהו וישי (צ: פלאש 90)

בניסיון לדחות את הביקורת התקשורתית על התנהלותה, הגב´ שרה נתניהו, רעייתו של ראש-הממשלה בנימין נתניהו, הצטלמה לקמפיין אגרסיבי בעד ילדי העובדים הזרים השוהים בארץ שלא כחוק.

הקמפיין החדש, המתפרסם היום במגזין חילוני היוצא-לאור בתל-אביב, משגר חיצים נגד שר הפנים אלי ישי המוביל את המאבק נגד הילדים הזרים השוהים בישראל נגד החוק.

בקמפיין, תחת הכותרת "די לגירוש", נראית הגב´ נתניהו מחבקת בת של עובדים זרים. "לפני הכל, הם ילדים", מצוטטת נתניהו בקמפיין הנגוע בצביעות. תמונתה של נתניהו פותחת את הקמפיין.

לצידה של נתניהו, נראים בקמפיין 150 שחקנים, אנשי תרבות ואנשי רוח חילונים - רובם, אגב, בעלי דעות שמאלניות.

בין-היתר מצאנו בקמפיין את חבר-הכנסת ניצן הורביץ ממר"צ, דנה אולמרט, חבר-הכנסת דב חנין מחד"ש, גלעד קריב מנכ"ל התנועה הרפורמית ויו"ר מר"צ לשעבר יוסי שריד.

"על כל ילד שמועמד לגירוש יש מבוגר שלא ייתן לזה לקרות" - כך נכתב בעמוד השער לקמפיין החדש.

"מדובר בקמפיין נגד הרוב היהודי במדינת ישראל", הגיב השר ישי בשיחה עם "כיכר השבת" וסירב להתייחס להתגייסות השערורייתית של הגב´ נתניהו לקמפיין.

שרה לוחצת

לפני חצי שנה נפגשה הגב´ נתניהו עם השר ישי - בניסיון להשפיע עליו בסוגייה השנוייה במחלוקת. נתניהו העלתה בפניו מספר רעיונות בנוגע לגירושם הצפוי של הילדים - והביעה התנגדות לגירושם.

השר ישי סיכם את הפגישה כחיובית וטובה. "אני מכיר את הגברת נתניהו שנים, ומעריך את מעורבותה הציבורית הרבה בנושאים אנושיים וביחוד בנושא הילדים הקרוב לליבה כפסיכולוגית", אמר ישי. הוא ציין כי, "מדיניות ההגירה והחלטות הממשלה לא ישונו. הם נועדו לשמור על אופיה של המדינה".

קודם הפגישה, פנתה נתניהו לשר ישי במכתב אישי: "אלי היקר שלום. אני פונה אליך כאם לשני בנים צעירים וכפסיכולוגית בשירות הציבורי", פותחת נתניהו את מכתבה לשר הפנים. "אני מבקשת ממך מעומק ליבי להשתמש בסמכותך לפי החלטת הממשלה ולאפשר לרוב רובם של 400 הילדים הנותרים להישאר בישראל", הוסיפה רעיית ראש הממשלה.

נתניהו הוסיפה במכתב כי עוד לפני החלטת הממשלה, פנתה פעמים רבות לבעלה והביעה את דעתו בעניין. "חובה על מדינת ישראל למצוא פתרון לילדים", היא כתבה. "אני רוצה להאמין שפניותיי אלה תרמו במשהו לעמדתו של ראש הממשלה להשאיר כ-800 ילדים מתוך ה-1,200", היא הוסיפה.

"נושא זה קרוב מאוד לליבי, שכן אני רואה במקצוע שבו בחרתי שליחות יומיומית של טיפול וסיוע לילדים והורים", אמרה נתניהו במכתב לישי. "מסיבה דומה פניתי לבעלי גם לפני כשלושה חודשים וביקשתי ממנו לסייע לדן גולדברג ולתאומים הרכים שנולדו לו בהודו, כדי שיוכלו להיכנס לישראל כחוק", אמרה נתניהו.

את מכתבה סיימה נתניהו בתחינה על ילדי העובדים. "אני משוכנעת שגם במקרה זה תוכל למצוא פתרונות יצירתיים לקבוצת ילדי העובדים הזרים הנ"ל במסגרת החלטת הממשלה והסמכויות שמוקנות לך בחוק כשר הפנים", היא כתבה, "ובאופן שלא יפגע במדיניות ההגירה ובאינטרסים הלאומיים של ישראל כמדינה יהודית.

מלשכת ראש-הממשלה טרם נמסרה תגובה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר