זעזוע > פרסום ראשון

בעיצומה של השבת: חגיגה סודנית בלב העיר בני-ברק

ההשתלטות הסודנית על בני-ברק, ממשיכה להכות בעיר התורה. מעדויות שהגיעו לידי "כיכר השבת" עולה כי בעיצומה של השבת האחרונה, חגגו עשרות סודנים ברחובה של העיר, במה שנראה כחתונה סודנית. תושב: "נאלצתי להפסיק את סעודת השבת, בגלל חגיגה של סודנים. מי היה מאמין. שערוריה" (בארץ)

חיים שקדי | כיכר השבת |
(פלאש 90)

ההשתלטות הסודנית על העיר בני-ברק, ממשיכה להכות ולחבל בעיר התורה, וכפי הנראה המאמצים שננקטים למיגור התופעה, לא מועילים והמצב רק הולך ומחמיר.

מעדויות שהגיעו לידי "כיכר השבת" עולה כי בעיצומה של השבת האחרונה, חגגו להם עשרות סודנים ברחובה של העיר בני-ברק, במה שנראה כחתונה סודנית.

איציק לוי, תושב שכונת פרדס כ"ץ, מספר לנו את השתלשלות האירועים: "בשעה 11:30 בבוקר, בעוד אנחנו בעיצומה של סעודת שבת, שרים ´ברוך ק-ל עליון, אשר נתן מנוחה´, אנו שומעים רעשים מוזרים מהרחוב.

"פתחנו את החלון", הוא ממשיך לתאר, "ולמול אלינו נגלה מחזה מזעזע. עשרות רבות של סודנים, עומדים בסמוך לאחד הבתים ברחוב השניים, חוגגים ושרים, צוהלים ושמחים".

"בהתחלה, לא הבנו במה מדובר", מספר לוי, "עד שלפתע הגיחה לרחוב מכונית הדורה, וממנה יצאו זוג סודנים - הנראים כחתן וכלה, לבושים בבגדים צהובים, הם התקבלו בריקודים וזריקת פופקורן, והחגיגה הרקיעה שחקים".

לדברי התושב המזועזע, בשל הרעש הגדול הם התקשו להמשיך בשיגרת סעודת השבת, עד אשר החוגגים הרבים, נכנסו אל הבית, והמשיכו שם את החגיגה.

"אני עדיין לא מעכל את זה", הוא אומר בכאב ל"כיכר השבת", "שנאלצתי להפסיק את סעודת השבת, בגלל חגיגה של סודנים שמתרחשת ברחובה של בני ברק. מי היה מאמין, זו פשוט שערוריה".

שמעון, תושב נוסף, המתגורר בסמיכות לבית בו נחגגה החתונה, מוסיף ומספר כי "הסודנים הרבים שהשתתפו בחגיגה, הגיעו למקום במוניות. אחת לכמה דקות, עצרה מונית במקום וממנה יצאו עוד ועוד סודנים".

לדבריו, "אני לא יודע אם הם מנצלים את יום השבת לחגיגה כזו, בגלל שהם לא עובדים ביום הזה, או גרוע מכך, הם מנצלים את העובדה שהתושבים החרדיים לא יכולים לעשות מאומה בנושא בעיצומה של השבת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר