מרצה בבן-גוריון: "לשבור את המפרקת לפעילי ימין"

מרצה באוניברסיטת בן גוריון, ד"ר אייל ניר, אחראי על התבטאות אלימה ומזעזעת שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו. ומה אומרים באוניברסיטת בן-גוריון? בתגובה שנמסרה מהאוניברסיטה הפועלת בנגב, נאמר: "המדובר אמנם בחבר סגל האוניברסיטה, אבל לאמירתו מעוררת הסלידה והגועל אין כל קשר למוסד"

ב. ניסני | כיכר השבת |
הפגנת פעילי שמאל. אילוסטרציה (פלאש 90)

עובר כל גבול: מרצה באוניברסיטת בן גוריון, ד"ר אייל ניר, קרא בדף הפייסבוק שלו "לבוא ולשבור את המפרקת לפעילי ימין הצועדים בתהלוכת ´ריקוד הדגלים´ מול מסגד שייח ג´ראח במסגרת יום ירושלים".

עוד "פנינים" מפיו של ניר: פעילי הימין, לדעתו, הם "כנופיות בנדיטים השורצות בארצנו".

בעקבות ההתבטאות החמורה, קוראים בארגוני הימין לפיטוריו של ניר מאוניברסיטת בן גוריון ודורשים התנצלות לכל הפחות.

לדברי גורמים בימין, ניר משמש כמרצה בכיר באוניברסיטה - תפקיד ממלכתי וציבורי, ולא רק אדם מן הישוב, מה שהופך את ההתבטאות לחמורה יותר.

ומה אומרים באוניברסיטת בן-גוריון? בתגובה שנמסרה מהאוניברסיטה הפועלת בנגב, נאמר: "המדובר אמנם בחבר סגל האוניברסיטה, אבל לאמירתו מעוררת הסלידה והגועל אין כל קשר למוסד - כמו שלדעתו הפוליטית של נהג מונית אין קשר לחברת המוניות בה הוא עובד.

"אוניברסיטת בן-גוריון מקיימת הלכה למעשה ועל בסיס יום יומי את החזון הציוני של דוד בן גוריון לפיתוח הנגב למען עתיד המדינה, ואין זה אלא עוול ואי-צדק לזהות את ההתנהגות הזו עם אלפי חברי סגל ועובדים, ובוודאי סטודנטים שכל משאלתם ללמוד, לחקור, לבנות את עתידם ולקדם את מדינת ישראל".

כעת, נותר להמתין ולראות האם ניר אכן יחזור בו מההתבטאות החמורה ויתנצל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר