אזרד נחקר במשטרה: "נחשף קלונו של בן-גביר"

במחלק ההונאה של משטרת ירושלים נחקר הבוקר (רביעי) יהודה אזרד, מאנשיו של יו"ר ש"ס לשעבר אריה דרעי - בעקבות תלונה שהוגשה נגדו במשטרה בגין ביצוע מעשים של גניבה, התחזות וקבלת דבר במרמה. "אנשי דרעי נפלו בפח של עצמם. הם רצו למשטרה והתלוננו על מודעות חוקיות שאין בהם כל בעיה, אך למעשה חשפו שהם עברו עבירות פליליות חמורות", אומר בן-גביר ל"כיכר השבת"

ניצן ארליך | כיכר השבת |
בן-גביר ואזרד (צילומים: כיכר השבת, פלאש 90)

במחלק ההונאה של משטרת ירושלים נחקר הבוקר (רביעי) יהודה אזרד, מאנשיו של יו"ר ש"ס לשעבר אריה דרעי - בעקבות תלונה שהוגשה נגדו במשטרה בגין ביצוע מעשים של גניבה, התחזות וקבלת דבר במרמה.

תחילת הפרשה במודעות שהודבקו ברחבי הארץ בהם נכתב: "הרוב קובע ולא הרב קובע - אריה דרעי לראשות ש"ס".

אנשי דרעי טענו כי מי שעומד מאחורי המודעות הוא פעיל הימין איתמר בן-גביר שלטענתם "מבקש לסכסך בין דרעי לבין הרב עובדיה".

אנשי דרעי אף הגישו תלונה במשטרה נגד בן-גביר אלא שכתוצאה מתלונה זו הגיש בן-גביר תלונה משלו בה טען כי למעשה תלונתם של אנשי דרעי מפלילה אותם. ואכן בתלונת אנשי דרעי שהופצה לכלי-התקשורת השונים הודה עורך-דין מטעמו כי "יהודה אזרד שלח צעיר שהתחזה לאיש של בן-גביר ולקח את המודעות, והן נמצאות ברשותו של אזרד".

חקירה במשטרה

הבוקר הזמינה המשטרה את אזרד וחקרה אותו היות ולמעשה בדברי עורך-הדין מטעמו יש הודאה בעבירות שונות.

"נחקרתי במשטרה על גניבת המודעות המבזות את מרן הרב עובדיה יוסף", אומר אזרד בשיחה עם ´כיכר השבת´. "אישרתי במשטרה שאחד מפעילנו אכן התחזה לבן-גביר. הלוואי והייתה לי הזכות לקחת את המודעות המטילות רפש ברב עובדיה ומכפישות אותנו".

אזרד לא עושה חשבון לבן-גביר. "קלונו התגלה ברבים, הוא נחשף בקלקלתו. כדי שלא ייחשב כאילו ש"ס עומדת מאחוריו - אני מצפה מהנהגת ש"ס לקום ולהוקיע את הבן-אדם הזה שבשביל האינטרסים שלו מוכן לבזות את הרב עובדיה. אני גם מצפה מהבוס שלו, חבר-הכנסת מיכאל בן-ארי שיקום ויתנער ממנו. השיטות שלו", אומר אזרד, "מזכירות את שיטות הפעולה של אבישי רביב (סוכן שב"כ. נ"א). בושה וחרפה".

בן-גביר: "מתפלא על אזרד"

בן גביר מסר בתגובה ל´כיכר השבת´: "אנשי דרעי נפלו בפח של עצמם. הם רצו למשטרה והתלוננו על מודעות חוקיות שאין בהם כל בעיה, אך למעשה חשפו שהם עברו עבירות פליליות חמורות.

"אני מתפלא על אזרד ודרעי, לא מתאים להם להפליל את עצמם. מכל מקום אנשי דרעי חייבים להבין ולהפנים שאנחנו לא פראיירים שלהם. מותר להטיח ביקורת באריה דרעי וזו זכותינו הלגיטימית".

באשר לטענות אזרד על פגיעה במרן הגר"ע יוסף, אומר בן-גביר: "צר לי שאני נאלץ להזכיר לאזרד שמי שפגע וביזה את מרן - היה לא אחר מאשר אותו אזרד והרב עובדיה אף הטיל עליו חרם. הייתי מציע לו לשבת בשקט בעניין הזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר