מצבו של הילד שטבע בבריכת "חפץ חיים" - עדיין קשה

הערב (חמישי) ייערך מעמד אמירת תהילים לרפואת רפאל יעקב אביבי, ילד חרדי כבן 6 שטבע בבריכת "חפץ חיים" בשבוע שעבר - ומצבו עדיין קשה. "תפילת רבים של ילדי תשב"ר נשמעת בשמים. הקב"ה רוצה שהחברים של רפאל-יעקב יתפללו לרפואתו השלימה", אומר 'המלמד' של הילד בשיחה עם 'כיכר השבת'

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: COL)

הערב (חמישי) ייערך מעמד אמירת תהילים לרפואת רפאל-יעקב אביבי, ילד חרדי כבן 6 שטבע בבריכת "חפץ חיים" בשבוע שעבר - ומצבו עדיין קשה.

סמוך לשעה 19:00 ביום חמישי בשבוע הקודם, התקבל דיווח על תלמיד תלמוד-תורה 'משכנות יעקב' בבני-ברק ששיחק עם חבריו במתקני המים של הפארק ולפתע טבע.

מתנדבי מד"א שהגיעו למקום החלו במתן עזרה ראשונה, ומאוחר יותר הועבר הילד לבית-החולים.

בתלמוד-תורה שבו למד הילד, ממשיכים לעקוב אחר מצבו.

מנהלי התלמוד-תורה התייעצו עם העסקנים המטפלים במקרה ואלה החליטו לערוך הערב תפילת רבים - אמירת תהילים בכל תלמודי-התורה בעיר בני-ברק.

תפילת רבים

לאחר התייעצות עם רב השכונה ורב בית-הכנסת ׳משכנות יעקב׳, הגאון רבי שלמה-זלמן אולמן הוחלט לקיים את מעמד התפילה לילדי תלמודי-התורה מכיתות ג׳ עד כיתה ז׳.

"תפילת רבים של ילדי תשב"ר נשמעת בשמים. הקב"ה רוצה שהחברים של רפאל-יעקב יתפללו לרפואתו השלימה", אומר 'המלמד' של הילד בשיחה עם 'כיכר השבת'.

הבוקר הופצו מודעות ענק בשכונה הדרומית ׳משכנות יעקב׳, במודעות נכתב "עקב המצב השורר בעולם, נתאסף, תלמידי התתי"ם, לאמירת פרקי תהילים לרפואתו השלימה של הילד רפאל-יעקב בן יהודית".

התפילה תיערך בשעה 19:15 הערב בבית-הכנסת 'משכנות יעקב' ברחוב 'קהילות יעקב' פינת רחוב בן-דוד בבני-ברק.

מצפים לנס

רפאל-יעקב מאושפז בבית-החולים 'קפלן'. בסמוך למיטתו נמצאים בני המשפחה וחברים. כולם מצפים שם לנס. "יעקב נמצא במצב טוב יותר טוב מאז שהגיע לכאן. מצבו משתפר", אומר אחד מבני המשפחה. "אתמול הוא החל לנשום בכוחות עצמו ולא על-ידי מכונה כפי שהיה מאז אישפוזו, אנחנו חזקים ומבקשים תתפללו".

מארגן מעמד התפילה אומר: "אנחנו מצפים לבואם של מאות מילדי התתי"ם, בתקווה גדולה שהקב"ה ישמע את תפילותיהם של ילדי תשב"ר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר