אחרי שטען כי הגר"ע יוסף מתנגד

ישי ל'כיכר השבת': "מוקדם לדבר על החופש, אולי נתמוך"

אחרי שטען כי מרן הגר"ע יוסף הורה להתנגד לחופש ביום ראשון, יו"ר ש"ס אלי ישי אומר ל´כיכר השבת´ כי אין פה מלחמה בין דתיים לחילונים: "הרב לא מתלהב כעת מהרעיון, אבל ייתכן שבסוף כן נתמוך ביוזמה. מוקדם מאוד לדבר על זה בשלב זה". לדבריו, "העיתונאי משך את זה לכיוון לא נכון" (בארץ)

מנחם כץ | כיכר השבת |

יתמכו או יתנגדו? אחרי שטען כי מרן הגר"ע יוסף שליט"א, נשיא מועצת החכמים, הורה להתנגד ליוזמת סוף-שבוע ארוך בישראל - הכולל עבודה ביום שישי וחופשה ביום ראשון, יו"ר ש"ס ושר הפנים אלי ישי מבהיר את דבריו בראיון ל´כיכר השבת´ ומסביר כי עדיין טרם הגיעה השעה להכריע בסוגייה המורכבת.

אתמול הודיע ראש-הממשלה בנימין נתניהו על הקמת צוות לבחינת מעבר להנהגת סוף שבוע ארוך בישראל. בראשות הצוות יעמוד ראש המועצה הכלכלית המייעצת לראש הממשלה, יוג´ין קנדל, והוא יגיש את המלצותיו עד תחילת מושב החורף של הכנסת בחודש אוקטובר.

בראיון ליומן הצהריים של רדיו ´קול חי´ אמר היום השר ישי כי סיעת ש"ס בהוראתו של הגר"ע יוסף תתנגד להארכת סוף השבוע בישראל.

בראיון שהעניק אחר-הצהריים (שלישי) ל´כיכר השבת´, אומר השר ישי כי המראיין לקח את דבריו לכיוון הלא נכון. "אין פה עניין של מלחמה בין דתיים וחילונים, יש פה עניין מקצועי", הוא אומר.

לדבריו, "הרב בשלב זה לא מתלהב מהרעיון, אבל ייתכן שבסוף ש"ס כן תתמוך ביוזמה".

עוד אומר השר ישי, כי "כעת מוקדם מאוד לדבר על זה. נמתין לתוצאות של הצוות המקצועי ואז נביא את הדברים בפני מרן הרב עובדיה. כעת אין לנו שום דעה ברורה בעניין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר