חבר-הכנסת אברהם מיכאלי: "איך אנחנו נראים? מדינת חלם!"

בדיון שהתקיים היום בועדת חוקה, חוק ומשפט של הכנסת בנושא תקנות מאבק בארגוני פשיעה (דרכי ניהול רכוש שחולט ומימושו) תקף מ"מ יו"ר הועדה, ח"כ אברהם מיכאלי את נציגת משרד המשפטים על חוסר תיאום בין אגפי המשרד: "תחשבי איך אנו נראים בעיני הציבור? מדינת חלם!" (בארץ)

ניצן ארליך | כיכר השבת |
מדינת חלם. מיכאלי (פלאש 90)

בדיון שהתקיים היום בועדת חוקה, חוק ומשפט של הכנסת בנושא תקנות מאבק בארגוני פשיעה (דרכי ניהול רכוש שחולט ומימושו) תקף מ"מ יו"ר הועדה, ח"כ אברהם מיכאלי את משרד המשפטים על חוסר תיאום בין אגפי המשרד.

ח"כ מיכאלי אמר "אני רואה בחומרה רבה את חוסר התיאום. מזמן לא נתקלתי בויכוחים בתוך הממשלה כאן על שולחן הוועדה. אנחנו משחיתים את זמן הוועדה לריק. לא יכול להיות, שתביאו לאישור הועדה תקנות נכות".

עוד אמר מיכאלי: "אני מוצא את משרד המשפטים כאחראי לחוסר התאום. אפנה לשר המשפטים ולהנהלת בתי המשפט בנושא ע"מ שבעתיד, יובאו לועדה רק תקנות שלובנו ותואמו בין זרועות ומשרדי הממשלה".

מיכאלי פנה לנציגת משרד המשפטים ואמר "תחשבי איך אנו נראים בעיני הציבור? מדינת חלם! אנחנו באים לאשר תקנות לטיפול ברכוש ונכסים שנתפסו מידי חשודים, והנהלת בתי המשפט טוענים שהתקנות לטיפול ברכוש אינן ישימות". ח"כ מיכאלי החליט להתחיל לדון בתקנות ולדחות את ההצבעה על אישור התקנות, למועד אחר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר