אין סופה להתקיים

"הקרן החדשה" מודה: תומכים כספית במוקדי מחאת האוהלים

גם לכם מריח משהו מסריח במאבק האוהלים ברחבי הארץ? לא טעיתם. "הקרן החדשה לישראל", מממנת מאות אוהלי מחאה בכל הארץ. "הקרן מעניקה תמיכה כספית באנשי המאבק. במסגרת המהלך, נקים מערך לסיוע חירום למפגינים במוקדי המחאה השונים ונבחן בקשות להמשך המאבק", הם כותבים (בארץ)

ניצן ארליך | כיכר השבת |
אוהל מחאה (פלאש 90)

"הקרן החדשה לישראל" - קרן שמסייעת רבות לארגונים המנסים להילחם בציבור הדתי והחרדי בישראל, מודה כי היא מסייעת כספית למאבק האוהלים שהתחיל בתל-אביב.

"הקרן החדשה לישראל יוצאת במהלך נרחב הכולל תמיכה כספית באנשי מאבק הדיור הפועלים בערי הפריפריה", הם כותבים, "במסגרת המהלך, נקים מערך לסיוע חירום למפגינים במוקדי המחאה השונים בפריפריה ונבחן בקשות לקבלת סיוע ותמיכה להמשך המאבק".

אנשי הקרן גאים בהתגייסות ולא מבינים את הבעייתיות. "ההתגייסות למען מחאת הדיור היא מהלך טבעי עבור הקרן, המצטרף למאבק מתמשך נגד מצוקת הדיור, אותו אנו מנהלים מאז שנת 2009", הם כותבים. "במסגרת המאבק, סייענו בגיבוש קואליציה של ארגונים הנאבקת במצוקת הדיור בישראל"

עוד הם כותבים: "במסגרת עבודת הקואליציה גובשה מדיניות כוללת לקידום דיור בר השגה בישראל, שהובאה בפני שר השיכון, הרשויות המקומיות וועדות הכנסת, הכוללת המלצות קונקרטיות לקובעי המדיניות"

בין זרים לאוהלים

רחל ליאל, מנכ"לית הקרן החדשה לישראל אומרת כי "מה שהתחיל במחאות מקומיות, כגון פלמחים ומאבק החופים והתגבר במאבק נגד גירוש ילדי העובדים הזרים ומאבק הגז, הופך כעת לשיטפון עם מאבק הקוטג' ומחאת הדיור". הבנתם? בשביל "הקרן החדשה" יש קשר ישיר בין מאבק נגד ילדי הזרים למאבק האוהלים.

"הציבור בישראל למד לעמוד על זכויותיו ולתבוע מהמדינה חלוקת משאבים צודקת יותר. הקרן החדשה לישראל גאה להיות זאת שליוותה את כל מאבקיה של החברה האזרחית בעשור האחרון וגאה ללוות גם את המאבק הזה, ברוח, בכוח אדם ובמשאבים".

עוד הוסיפה ליאל: "החל מהיום מחאתם המוצדקת של הצעירים תתאפשר בתנאים אנושיים יותר, על מנת לספק רוח גבית למפגינים במטרה לשמור ולשמר את הנושא ראש סדר היום הציבורי בישראל".

ועל זה כבר אמרו חכמינו זכרונם לברכה: "כל מחלוקת שהיא לשם שמים סופה להתקיים ושאינה לשם שמים אין סופה להתקיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר