חשיפה: מארגני המאבקים החברתיים נפגשו בתל-אביב

ל'כיכר השבת' נודע כי שעות ספורות לפני השבת שעברה, בשעה 16:00, נערכה פגישה בין מובילי המאבקים השונים. הפגישה נערכה באוהל המחאה ברחוב רוטשילד בתל-אביב. הפגישה נמשכה במשך כשעה כשהצדדים דנו בהמשך המאבק ובאפשרות של איחוד כל המאבקים יחד. תשובה ברורה לא התקבלה, אבל הם החליטו להיפגש שוב (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אלרוב (פלאש 90)

המאבקים בציבור הישראלי לא יורדים מסדר היום. המאבק הראשון החל במחאת העובדים הסוציאלים, המשיך במאבק על עליית מחירי הדלק, עליית מחירי הקוטג' וכעת בעקבות מצוקת הדיור. המכנה המשותף בין המאבקים: תסיסה של צעירים ברשת החברתית 'פייסבוק'.

מבין כל המחאות החברתיות, נדמה כי מאבק הדיור הצליח לסחוף את המדינה ולטלטל את המערכת הפוליטית. ראש-הממשלה בנימין נתניהו ביטל את ביקורו לפולין שהיה אמור להתקיים בסוף-השבוע.

שלשום נפוצו שמועות כי נתניהו מתכוון לפטר את שר האוצר יובל שטייניץ ובמקומו ימונה השר כחלון - אך שר האוצר מכחיש. "רוצים להדיח אותי מטעמים פוליטים", טען אמש.

פגישה משותפת

ל'כיכר השבת' נודע כי שעות ספורות לפני השבת שעברה, בשעה 16:00, נערכה פגישה בין מובילי המאבקים השונים. הפגישה נערכה באוהל המחאה ברחוב רוטשילד בתל-אביב.

הפגישה נמשכה במשך כשעה כשהצדדים דנו בהמשך המאבק ובאפשרות של איחוד כל המאבקים יחד. תשובה ברורה לא התקבלה, אבל הם החליטו להיפגש שוב. בפגישה הקרובה שתיערך צפויים הצדדים להחליט האם להוביל מאבק משותף ולאגד את כלל המאבקים בחזית אחת.

זאב, מוביל המאבק על עליית מחירי הדלק שעמד מאחורי הפגישה, אישר את קיומה של הפגישה. "אנחנו מארגנים הפגנת ענק ביום שישי בתל-אביב. נמשיך להילחם בעליית מחירי הדלק".

יצחק אלרוב, מוביל 'מאבק הקוטג'' אומר ל'כיכר השבת': "המאבק שלנו עדיין בעיצומו. כיום יש בקבוצה כ-147.000 חברים. אנחנו מבקשים מחברי הקבוצה שימעטו בקניית מוצרי חלב עדי כדי מינימום". יצויין כי למרות ירידת מחירי הקוטג', מחירי החלב השונים עלו בימים האחרונים.

אלרוב סבור כי להוביל את כל המאבקים יחדיו זה לא יהווה פיתרון. "מאבק הדיור הוא מאבק נגד הממשלה, מאבק הדלק והקוטג׳ הם מאבקים פרטיים, צרכן יכול לא לקנות מוצר מסויים, בשונה מהדיור שהמאבק תלוי בממשלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר