פחד בירושלים: אלמוני מנסה לפגוע בילדים

מי ישמור על הילדים? במשטרת מחוז ירושלים התקבלו השבוע שתי תלונות על חשוד המבקש לאסוף ילדים מגני ילדים בהר חומה. רינת, גננת בשכונה אומרת "שמעתי על האדם החשוד שמסתובב כבר שבועות בהר חומה ומגיע אל גני ילדים. אני נועלת את הדלתות ומקפידה שהורים שיוצאים יסגרו אחריהם את השער, הרבה הורים בשכונה מתוחים ומחכים שהמשטרה תתפוס אותו"

שושי הלר | כיכר השבת |
אילוסטרציה (פלאש 90)

פחד בירושלים: במשטרת המחוז התקבלו השבוע שתי תלונות על חשוד המבקש לאסוף ילדים מגני ילדים בשכונת הר חומה בירושלים. על פי עדויות שנגבו מהגננות, החשוד אינו מוכר לצוות. כך דווח בעיתון הירושלמי "כל העיר" ביום שישי האחרון. בעירייה מאשרים כי בעקבות התלונות אגף חירום וביטחון בכיכר הספרא דאג לחדד את הנהלים וההנחיות בקרב הגננות בשכונה.

אחד ההורים בשכונה מספר "מדובר באדם שהגיע כבר לפני כמה שבועות לאחד הגנים וביקש מאחת הגננות לאסוף ילדה, למיטב ידיעתי, האדם הזה נקב בשם פרטי שהיה כתוב על אחד התיקים אך הגננת חשה שלא בנוח וראתה שהילדה לא מכירה אותו. הגננת מיהרה לצלצל למשטרה ואותו אדם ברח מהמקום."

הוא מתאר את הלחץ הרב של ההורים והגננות: "ההורים מודאגים והגננות מקפידות לנעול את הגנים ולאפשר רק לפנים מוכרות להיכנס למתחמי הגנים." בשל תחושות הלחץ והחרדה, לדבריו "אפילו את הדרך מהגן לאוטו, שהילדים היו עושים לפעמים לבד, אנחנו היום עושים איתם ולא משאירים אותם לבד אפילו לשנייה."

אב נוסף סיפר כי בשבוע שעבר הגיע אדם וביקש לקחת ילד בשם שאינו קיים בגן "הגננת מיד התקשרה למשטרה והם אף ביקשו את עדותי לכך, הבנתי שהגננות תודרכו להתקשר למשטרה אם אדם מסתובב באזור הגן ונתבקשו לדווח על כל אדם שלא קשור לילדים אך מבקש לקחת מישהו מהם. דיווחתי למשטרה כיצד האדם הזה נראה. הגננות מקפידות כיום הרבה יותר על נעילת הדלתות."

רינת, גננת בשכונה אומרת "שמעתי על האדם החשוד שמסתובב כבר שבועות בהר חומה ומגיע אל גני ילדים. אני נועלת את הדלתות ומקפידה שהורים שיוצאים יסגרו אחריהם את השער, הרבה הורים בשכונה מתוחים ומחכים שהמשטרה תתפוס אותו".

מהעירייה נמסר בתגובה "גני הילדים בחומת שמואל מאובטחים לאורך כל השנה. ללא קשר לחשדות באחריות הגננות לנעול את השערים ולבקר את הנכנסים לגן. עם קבלת המידע בדבר האדם החשוד, אגף חירום וביטחון דאג לחדד ההנחיות בקרב הגננות. בכל גן ילדים ישנן הנחיות ביטחון לגננות בדבר שגרת יום העבודה, החל בזמן כניסת הילדים ועד יציאתם. חידוד ההנחיות כלל הגברת ערנות, וידוא ובדיקת נעילת השער לאורך כל היום וביצוע בקרת הכניסה לגן בהתאם להנחיות ולנהלים, כלומר כניסת הורים ובני משפחה מוכרים בלבד לשטח הגן. יש להדגיש כי הטיפול באדם החשוד הינו באחריות המשטרה."

תגובת המשטרה טרם התקבלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר