מתקפה בדרום > סיכום ביניים

3 ימים, 100 טילים, הרוג, עשרות פצועים, מיליון בסכנה

בתוך 3 ימים בהם הפגיזו המחבלים את ערי הדרום בכמאה טילים שונים, נהרג אדם אחד ונפצעו עשרות ● צה"ל: "חמאס נושא באחריות להתקפת הטילים אשר מאיימת על למעלה ממיליון תושבים" ● בינתיים הותקפו כ-15 מטרות תשתית טרור ברצועת עזה, זאת לצד יירוט מוצלח של כ-13 רקטות (צבא וביטחון)

ניצן ארליך | כיכר השבת |
באר שבע (פלאש 90)

המתקפה של המחבלים בדרום נמשכת: דובר צה"ל, תא"ל יואב (פולי) מרדכי, הדגיש היום (ראשון) כי ארגון הטרור חמאס הוא הנושא באחריות להתקפת הטילים על תושבי הדרום, אשר מאיימת על למעלה ממיליון תושבים.

"אחרי מתקפת הטרור הרצחנית בגבול המצרי, אנחנו עדים למתקפת ירי של טילים, גראדים וגם קסאמים, לעבר שטח ישראל. בקרוב יירשם ירי של 100 טילים בסך הכל. חמאס נושא באחריות, הוא אינו תנועה אלא ארגון טרור רצחני המגובה על ידי איראן", אמר דובר צה"ל.

דובר צה"ל ציין כי "במשך הימים האחרונים, צה"ל פועל באופן נמרץ, נחוש ונקודתי, החל בסיכול של כל צמרת "ועדת ההתנגדות" אשר עומד מאחורי הפיגוע ועד סיכול של עשר חוליות מחבלים אשר תכננו ירי תלול מסלול וסוכלו על ידי חיל האוויר ומידע מודיעיני איכותי". הוא הוסיף כי בנוסף הותקפו כ-15 מטרות תשתית טרור ברצועת עזה, זאת לצד יירוט מוצלח של כ-13 רקטות על ידי לוחמי מערכת "כיפת ברזל".

"אתמול קיים הרמטכ"ל הערכת מצב עם כלל מפקדי צה"ל, ביקר בשטח את החיילים, גם את לוחמי "כיפת ברזל", גם את לוחמי חיל האוויר ואת את הכוחות באוגדת עזה. עד אתמול בלילה התקיימו התייעצויות בין הרמטכ"ל לבין הדרג המדיני ותתקבלנה החלטות במהלך היום", הוסיף דובר צה"ל בהודעה רישמית.

לדבריו, "תפקידו של צה"ל הוא להגן על תושבי מדינת ישראל ותושבי דרום הארץ, הנמצאים בסוף השבוע תחת מתקפה שהיא בחסות חמאס. ברבדי המודיעין אנחנו עוקבים אחר המפגעים ובאים איתם חשבון. תחילתו של כל סבב ההשלמה הזה הוא בפעילות שתולדתה מרצועת עזה, לכן צה"ל לא יהסס להרחיב את המהלכים ולהגיב בעוצמה רבה, ככל שיידרש, כדי להגן על תושבי מדינת ישראל".

עד כה נהרג אדם אחד, ונפצעו עשרות במטחים השונים בערי הדרום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר