יש דיין, גם בארה"ב

הרב וולפא: "ההוריקן - עונש לארה"ב על מדינה פלסטינית"

6 שנים לגירוש מגוש-קטיף והרב שלום-דב וולפא, יו"ר תנועת 'ארץ-ישראל שלנו', ממשיך בסדרת 'יש דין ויש דיין': "ההוריקן - הוא עונש לארה"ב שלוחצת על ישראל להקים מדינת טרור ולהביא קץ להתיישבות היהודית". לאחר "קתרינה", אמר הגר"ע יוסף: "זה עונש לארה"ב על תמיכתה בהתנתקות" (בארץ)

ניצן ארליך | כיכר השבת |

"הוריקן איירין הוא עונש לארצות-הברית שלוחצת על ישראל להקים מדינת טירור בנחלת אבותינו, ובכך להביא קץ להתיישבות היהודית בארץ-ישראל" - כך התבטא בצהריים (ראשון) יו"ר תנועת "ארץ-ישראל שלנו", הרב שלום-דב וולפא.

הרב וולפא מזכיר, כי כבר בערב ההתנתקות פרסמו רבני 'המטה להצלת העם והארץ' מכתב על פני עמוד שלם ב'ניו-יורק טיימס' ושם הוזהרה ארה"ב, כי "ההתנתקות תביא להקמת מדינת אל קאיידה ובמקביל יבואו מהשמיים סכנות על ארצות-הברית".

הרב וולפא מזכיר את הקמפיין "יש דין ויש דיין", ומציין שממש בימים אלו מלאו שש שנים לגירושם של עשרת-אלפים יהודים מביתם בגוש-קטיף בסיוע ארצות-הברית, וכ"מידה כנגד מידה" נמצאים כעת מליוני אמריקאים במצב דומה.

גם תנועת "נאמני ארץ" בראשות פרופסור הלל וייס, יצאה לאחרונה בסדרת אזהרות לנשיא ארה"ב ברק אובמה, כי יוזמתו ולחציו בסגנון "שתי מדינות לשני עמים", יביאו אסונות לארה"ב.

"עונש על ההתנתקות"

הרב וולפא לא לבד. מרן הגר"ע יוסף, נשיא מועצת חכמי התורה, אמר לפני מספר שנים בתגובה להוריקן "קתרינה", שהחריב את ניו אורלינס, כי מדובר ב"עונש לארצות-הברית על תמיכתה בהתנתקות".

מרן אמר כי "מגיע להם. בוש היה מהאחראים לגירוש מגוש-קטיף. זה בוש. אמר לשרון שיגרש את גוש קטיף. פה כמה היה? 15 אלף? שמה היה מאה חמישים אלף. זה עונש שלו על מה שעשה בגוש קטיף. אם היה עכשיו בחירות היה נופל. נפול יפול למטה. וגם אלה שעשו דבריו - יבוא זמנם. כל אחד יגיע זמנו".

במהלך אותו שיעור היסטורי, האשים מרן הגר"ע יוסף את "חוסר לימוד התורה" בארצות-הברית: "היה צונאמי ויש אסונות טבע נוראיים. כל זה ממיעוט התורה. יש תורה זה מקיים את העולם. שמה יש שם כושים. כושים ילמדו תורה? יאללה, נביא להם צונאמי אחד, נטביע אותם. מאות אלפים נשארו בלי קורת גג. עשרת-אלפים הרוגים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר