הרס ועימותים במגרון: מתיישבים נפצעו

כוחות הבטחון הרסו במהלך הלילה שלושה בתים בישוב מגרון. במהלך הפינוי התעמתו כמה צעירים עם כוחות המשטרה והיס"מ. בעקבות הרס הבתים אמר יו"ר ועד מתיישבי בנימין, סא"ל במיל' איציק שדמי: "בנימין נתניהו לא יוכל יותר להתחבא מאחורי גבו של שר הביטחון ברק והוא נושא באחריות המליאה לאיוולת הלא מוסרית הזו"

שאול כהנא | כיכר השבת |
הדרמה במיגרון, אמש (פלאש 90)

כוחות הבטחון הרסו הלילה שלושה בתים בישוב מגרון, בגלל התחייבות המדינה לבג"צ להרוס את הבתים, בעקבות עתירה של ארגוני שמאל.

עד השעות הקטנות של הלילה נעשו נסיונות למנוע את ההרס, ותושבי הישוב באמצעות עמותת רגבים עתרו לבג"צ כדי שיוציא צו מניעה על הפינוי, השופט ניל הנדל הוציא צו כזה, אך לאחר מספר שעות ביטלו והעבודות נמשכו.

במהלך הפינוי התעמתו כמה צעירים עם כוחות המשטרה והיס"מ, ובעקבות חילופי המהלומות, נפצעו באורח קל ארבעה מהמתיישבים, ביניהם ילדה בת 15 ושישה נעצרו.

בעקבות הרס הבתים אמר יו"ר ועד מתיישבי בנימין, סא"ל במיל' איציק שדמי: "בנימין נתניהו לא יוכל יותר להתחבא מאחורי גבו של שר הביטחון ברק והוא נושא באחריות המליאה לאיוולת הלא מוסרית הזו."

"ראש הממשלה נתן היום גט למתיישבים ביש"ע לאחר שהפקיר אותם בשדה המשפטי ולא עמד בדיבורו והבטחותיו שבמשמרת שלו לא יפונו בתים. בצעד מכוער, גורשו שלוש משפחות מבית הקבע שלהן וכל זאת על מנת לרצות את השמאל בישראל ולהסיט את תשומת הלב מהמחאה החברתית".

יו"ר האיחוד הלאומי, ח"כ יעקב כץ אמר: "ארץ ישראל נקנית בייסורין, והייסורים הגדולים ביותר נגרמים ע"י ראשי ממשלה מהליכוד, כשרון, אולמרט ונתניהו. בימים בהם הבניה הערבית והבדואית משתוללות ואין פוצה פה, נתניהו כרגיל מתאכזר וחזק על חלשים."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר