מודה ועוזב

השר מרגי: נשפר התדמית הלא-מחמיאה של המועצות הדתיות

לקראת מהפיכה: המשרד לשרותי דת מנסה בימים אלה לשפר את תדמית עובדי המועצות הדתיות, שנחשבת לבעייתית, ומציג אסטרטגית פיתוח וקביעת מדיניות בנושאים שונים כשהעיקר שבהם הוא תחום השירות ● יעקב מרגי, שר הדתות: "מקווים לשפר ולשנות את התדמית הלא כל כך מחמיאה" (ארץ)

אברהם הלוי | כיכר השבת |
יעקב מרגי. רוצה לשפר את התדמית (פלאש 90)

במסגרת ארגון מחדש, המשרד לשרותי דת מנסה לשפר את תדמית עובדי המועצות הדתיות ומציג אסטרטגית פיתוח וקביעת מדיניות בנושאים שונים כשהעיקר שבהם הוא תחום השירות.

התוכנית החלה כבר לפני שנה, אז המשרד החל בהטמעת תוכנית שירות ייעודית לעובדי המשרד וכיום, כאמור, החלה ההדרכה של כלל עובדי המועצות הדתיות ברחבי הארץ.

תהליך הכשרת העובדים יבצע במספר מוקדים ברחבי הארץ ותיערך כחצי שנה.

הקורסים כוללים הדרכה תיאורטית וכן באמצעות סימולציות, כדי לשפר את השירות המוענק לאזרח.

לצורך מיתוג השירות, נבחר גם סלוגן שילווה את התוכנית: "המשרד לשירותי דת – כי שירות זה בדת שלנו". את התקדמות תוכנית השיפור של המשרד והקורסים של העובדים, מלווים אישית מנכ"ל המשרד אביגדור אוחנה וסמנכ"ל המשרד עו"ד אבי חליבה.

יעקב מרגי, השר לשרותי דת, התייחס גם הוא אל תוכנית השיפורים במשרד: "כיו"ר מועצה דתית לשעבר ומהיכרות אישית של רבים מעובדי המועצות הדתיות בארץ אני מכיר מקרוב את ההקרבה ומסירות הנפש של העובדים", אמר.

"נושא העלאת המודעות בנושא השירות לאזרח עלה בתקווה שישפר וישנה את התדמית הלא כל כך מחמיאה כלפיהם שלא בצדק". אמר מרגי.

"כעת, אנו מקווים שהשירות יהיה לא רק מסור ואכפתי אלא מקצועי ואיכותי הרבה יותר, אני שמח על התוכנית ובטוח שמפירותיה ייהנו כלל תושבי מדינת ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר