הפעוט החרדי שנמחץ למוות: כתב אישום

רשלנות הורגת: כתב אישום הוגש כנגד קלרה וגבריאל לוי מירושלים, אשר השאירו דלת פלדה ישנה בכניסה לבניין, למרות שהתבקשו לפנותה. לאחר כמה שבועות נפלה הדלת שמשקלה כ-60 קילו על פעוט בן שנתיים ומחצה אותו למוות. בכתב האישום נכתב, כי רשלנותם של בני הזוג בהשארת הדלת הישנה בכניסה לבניין, גרמה למותו של הפעוט

שושי הלר | כיכר השבת |
זירת האירוע, לפני כשנה (צילום:‏ נתי שפירא, זק"א)

לבית המשפט השלום בירושלים הוגש היום כתב אישום, נגד בני זוג המואשמים בגרימת מוות ברשלנות של תינוק בן שנתיים. הפעוט נמחץ למוות על ידי דלת פלדה כבדה, שהונחה בכניסה המשותפת לבניין בשכונת קריית יובל.

מכתב האישום עולה כי בני הזוג, קלרה וגבריאל לוי, החליפו את דלת הכניסה לדירתם שנמצאת בקומת הכניסה של הבניין. מהמתקין ביקש לוי להשאיר את הדלת הישנה בכניסה לבית, על מנת שיוכל להכניסה למחסן. הדלת שמשקלה כ-60 ק"ג הושארה כאשר היא שעונה על הקיר.

לאחר כמה שבועות בהם הדלת עמדה במצב זה, פנה אביו של הילד שנהרג ללוי והעיר לה על כך וביקש ממנה לפנות את הדלת. אולם, כפי שעולה מכתב האישום, לא נעשה דבר והדלת נשארה במקומה, בכניסה לבניין.

במקרה המזעזע שאירע בחודש נובמבר לפני כשנה, נכנסה לבניין האם, ביחד עם הפעוט שישב בעגלה, וכאשר הורידה אותו מהעגלה, הוא צעד כמה צעדים ובאופן פתאומי נפלה עליו הדלת הכבדה ומחצה אותו, הוא פונה לבית החולים במצב אנוש ושם נפטר מפצעיו.

בכתב האישום נכתב, כי רשלנותם של בני הזוג בהשארת הדלת הישנה בכניסה לבניין, גרמה למותו של הפעוט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר