יו"ר תנובה התפטרה

אלרוב חוגג ניצחון: "הגיע הזמן שהחברות יערכו חשבון נפש"

בתומו של יום שבו התפטרה יו"ר תנובה, ואחרי שענקית החלב הודיעה על הוזלה במחירי מוצריה, איציק אלרוב, יוזם מהפכת הקוטג' מבטיח להמשיך ולהאבק: "אנחנו רק בתחילת הדרך", הוא אומר לכיכר השבת. האם הוא חש שמחה בעקבות התפטרותה של כהן? "המלחמה לא היתה נגדה, אלא נגד השיטה" (ארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
איציק אלרוב. לא מוותר (פלאש 90)

הבוקר החליטה זהבית כהן יו"ר תנובה ומנכ"ל אייפקס ישראל להתפטר מתפקידה, וזאת - להערכת גורמים במשק - בעיקר בשל חקירת רשות ההגבלים העסקיים, אך גם כתוצאה מנזקיה של מחאת הקוטג'.

במקביל להתפטרות, הודיעה תנובה כי תוריד משמעותית מחירים בכמה ממוצריה.

אריק שור, מנכ"ל תנובה, אמר כי "תנובה קשובה לקולו של הצרכן. החלטנו על הורדה משמעותית של מחירי עשרות מוצרים. אנו קוראים לרשתות השיווק לאמץ את ההמלצות ולתרום את חלקן להורדת המחירים. המחאה על יוקר המחייה בישראל הצליחה. זו הפעם הראשונה שדבר כזה קורה בישראל. אני מאמין שכחברה מובילה בשוק המזון הישראלי הצעד חסר התקדים שבו נקטנו היום יהווה דוגמה".

בסיומו של יום מסעיר, שוחח כיכר השבת עם מי שיזם והוביל את "מחאת הקוטג'" בישראל: איציק אלרוב, תושב בני-ברק.

איציק, אתה רואה במה שהתרחש היום הישג משמעותי?

"אנחנו לא שמחים על ההתפטרות של כהן. אין בנו שמחה לאיד. אך פעם לא היינו נגד זהבית כאדם, אלא נגד השיטה שהיא ייצגה - שיטת מיקסום הרווחים על חשבון הצרכן הסופי ועל גבו של הציבור.

"אנחנו נמצאים בעיצומם של ימי התשובה, ימים של חשבון נפש. בהתאם לכך, אנו מצפים ממנהלי חברות המזון שיערכו בדק בית אמיתי ויסודי ויוזילו את מחירי המזון לצרכן בצורה אמיתית ורצינית".

אי אפשר שלא לזקוף לזכותכם את ההוזלה במוצרי החלב.

"אנחנו שמחים על הצעד שנעשה היום ומברכים על כך. החברות הבינו שהכוח נמצא בידיים של הצרכן. מדובר בעידן חדש שבו אנו, הציבור, מהווים חלק ממקבלי ההחלטות.

"מלכתחילה אמרנו כי מדובר במאבק ארוך וממושך. היום, לאחר שלושה חודשים, מתחילים לראות את ניצני פירות המאבק. עם זאת, חשוב לזכור כי זה תחילתו של תהליך וצריך להמשיך להאבק".

אלרוב משוחח עם כתב כיכר השבת, ישראל כהן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר